poniedziałek, 21 września 2015

JESIENNE WIEŃCE


Uwielbiam robić wianki!...  te powstały specjalnie na jarmark, na który zostałam zaproszona kilka miesięcy temu. Wczoraj jarmark się dobył i było na prawdę wspaniale o samym jarmarku napiszę w następnym poście...
Wianki mają cudowne ciepłe jesienne barwy, są zrobione w 100% z żywych darów jesieni.
Bardzo trudno było mi się z nimi rozstać, niestety taka praca
Pierwszy raz użyłam do kompozycji owoców jeżyny, i cały efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania, ten najbardziej mi się spodobał. Wianek "jeżynowy" zdecydowanie ma moje kolory !
Zatem przedstawiam Wam moje trzy wianki, tylko trzy bo na tyle starczyło mi materiałów, ale jesień dopiero przed nami więc na pewno coś jeszcze wymodzę:)

WIANEK RÓŻANO-JARZĘBINOWY




mój ulubiony WIANEK JEŻYNOWY






WIANEK Z OWOCAMI WINOBLUSZCZU





Fajnie wyglądają powieszone na drzwiach ale też pięknie prezentują się na stole z lampionem szklanym we wnętrzu.
A Wy jak tam ubieracie już domek w barwy jesieni czy jeszcze czekacie chwileczkę:)??
Miłego poniedziałku Wam życzę
ila:)

47 komentarzy:

  1. No powiem Ci,że jeżynowy wianek został także moim faworytem,przecudny jest : ) U mnie jeszcze jakoś tak nijako,muszę w końcu nad tym intensywnie popracować : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie chwilowo też tylko wianki, ale jesień dopiero się zaczyna więc mamy czas:)

      Usuń
  2. Piękne są ! Oba dwa;)
    Barwy jesieni...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne! Szkoda tylko,że owoce jarzębiny i inne zaraz zrobią się pomarszczone ;/ Ale wieńce prezentują się fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale zanim się pomarszczą to zdążą nacieszyć oczy, ja lubię jak są pomarszczone:)

      Usuń
  4. UWIELBIAM NATURALNE WIANKI ...jeżynowo hortesjowy jest przepiękny !!!!..ja zrobiłam z suchych traw z jarzębiną :)) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam,widziałam,Twój jest przepiękny! Cudownie kolory do siebie pasują:)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  5. Większość osób robi wieńce świąteczne Ty zadałaś sobie trud i zrobiłaś przecudne wieńce jesienne! Jarzębina z różą mnie urzekła ! Będę do Ciebie zaglądać, pozdrawiam serdecznie Alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie, staram się robić wieńce na każdą porę roku, bo bardzo je lubię:)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Ojjj, ciężko byłoby wybrać ten jeden jedyny wianek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne te z jarzębinami.U nas na śląsku jarzębiny na drzewach brzydko pomarszczone przez to gorące lato.Nawet do wazonu się nie nadają.Pozdrawiam i zapraszam do mnie na rocznicowe Candy na http://thirdfloorno7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lato było wyjątkowo upalne, u mnie też było trudno znaleźć jędrne owoce jarzębiny:)

      Usuń
  8. Twoje wianku są przepiękne! Jeden wystarczy i już mamy jesień w mieszkaniu. Cudowne!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Zawsze się staram,żeby były pełne i bogate wtedy efekt jest lepszy
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Tyle osób już wychwaliło te wianki, że wydaje mi się iż mój komentarz jest zbędny..
    W każdym razie brakuje mi słów do opisania tego jak jestes zdolna.. i jakie rzeczy Twoje ręce wyczarowały!! cudoooo!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, każdy komentarz jest u mnie bardzo mile widziany:))
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  11. Boskie! Niesamowite! Idealne! Masz dar do tworzenia małych dzieł sztuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miły komplement, ale to tylko jesienne wianuszki:))
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  12. Wspaniałe wieńce :-) Ten jeżynowy zupełnie skradł moje serce, choć tak naprawdę każdy jest absolutnie piękny. Bardzo dekoracyjna jesień się szykuje.. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że jeszcze coś wymodzę, tylko chwilowo nie mam kiedy... już się cieszę na nadchodzącą jesień:)

      Usuń
  13. Cudowny efekt :) I przypomniałaś mi, że moje hortensje wciąż "na krzaku"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, to najwyższy czas aby je z tamtąd zabrać:))

      Usuń
  14. NAJCUDOWNIESZJE WIANKI JAKIE WIDZIAŁAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ale w sieci jest mnóstwo pięknych wianków, tylko się inspirować:))

      Usuń
  15. Ilona śliczne te Twoje wianki, chylę czoła.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się jeszcze z lata nie wypisuję, bo mi ta pogoda dopisuje-się zrymowało :-) Dziś było u mnie bardzo słonecznie, na balkonie jeszcze króluje róż...No cóż :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Iluś, podobnie jak Ty uwielbiam wianki. A Twoje nieodmiennie mnie zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziś trafiłam na te cuda! Przepiękne !!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)