czwartek, 21 kwietnia 2011

WIELKANOCNIE

Witam Was po dłuższej, niezależnej ode mnie przerwie.
Mam nadzieję, że mnie nie zapomniałyście jeszcze i, że do mnie zajrzycie. Nie będę wracać do tego co było wcześniej. Niestety obiecane wcześniej candy też muszę przełożyć, mam nadzieję, że mi wybaczycie. Po Świętach spokojnie i już 100% zapraszam na cukierasy.
Ostatni czas nie należał do najlepszych no ale już wracam pomalutku do blogowego świata i zapraszam Was serdecznie do siebie.
W tym roku jakoś wyjątkowo nie czuję atmosfery nadchodzących Świąt Wielkanocnych, jednak mimo to powstały wianki i delikatne motylki. W tym sezonie stawiam na szarości biele i beże, bo tak chwilowo się czuję, żadnych wyszukanych dekoracji, wszystko eko, zgrzebnie i naturalnie...

Do tego wianka nakrapiałam jaja białą farbą, już poleciał w świat mam nadzieję, że właścicielom się podoba



Motylki odręcznie wycinane z białej kartki i szarego papieru zdobią całe mieszkanie, temu akurat spodobała się lampka.

Wianuszek zdobi moje drzwi.



kolejne przycupnęły na ścianie...



Pozdrawiam Was cieplutko ila!

24 komentarze:

  1. Cieszę się, że wróciłaś:) zastanawiałam się czemu milczysz...mam nadzieję,że ten trudny czas już za Tobą, a Święta będą wyjątkowym czasem!

    Wianek naprawdę urokliwy!

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, zdrowych i spokojnych świąt życzę wam z całego serca :)) Wianek śliczny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wianek jest przepiękny :) Zdrówka życzę na te święta.
    Pozdrawiam Agata

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny ten wianuszek!
    Radosnych świąt Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny wianek. Motylki śliczne!
    Spokojnych, bez zmartwień, Świąt Ci Ilu życzę!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, subtelne i naturalne, cieszę się, że znowu jesteś i byle do przodu...

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne ozdoby świąteczne, cieszę się, że Jesteś:) Życzę Ci radosnych Świąt i samych dobrych i kolorowych chwil i dni na nadchodzące miesiące pięknej wiosny i lata! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wianek uroczy, obdarowanym spodoba się z całą pewnością.
    Radosnych, spokojnych, i rodzinnych Świąt Ila :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne dekoracje i wcale nie są bure, ani smutne...
    Mam nadzieję, że i w Twoim życiu szybciutko zrobi sie kolorowo i radośnie :)
    Błogosławionych Świąt Ci życzę...

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie Ilusiu, przecudnie u Ciebie !!!

    Szczęśliwych, radosnych i pogodnych Świąt w gronie najbliższych ... WESOŁEGO ALLELUJA !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Napewno się spodoba:) Wesołych Swiąt:)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny wianuszek i wiosenne motylki.
    Radosnego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Spokojnych, radosnych i pogodnych Świąt!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych Świąt kochana:)
    pozdrawiam cieplutko
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  15. Iluś, życzę Ci Wspaniałych Świąt i oczywiście mam nadzieję że humor poprawi się wraz z wychodzącym słonkiem!
    Wianuszki piękne Ci wyszły.
    Pozdrawiam wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dekoracje sa śliczne. Mam nadzieję, że wraz z motylkami przyfrunie do Ciebie lepszy nastrój:)
    pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  17. Iluś fajnie że już jesteś z nami!!!Spokojnego świętowania w gronie najbliższych!Wesołego Alleluja!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysl z tym nakrapianiem :) Zycze Radosnych i spelnionych Swiat!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie długo Cie nie było, nawet nosiłam się z zamiarem, żeby napisać do Ciebie maila w tej sprawie, ale jak to czasami bywa-nie zdążyłam:)
    Dekoracje śliczne. Swój urok zawdzięczają prostocie i elegancji.Super!

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę Ci wszystkiego najlepszego i niech wszystkie zmartwienia odejdą sobie. Śliczne dekoracje.
    Ja w tym roku spędzam Święta poza krajem, dziwne to uczucie przyznam w kraju tak odmiennym. Pozdrawiam,Iza.

    OdpowiedzUsuń
  21. Prosty i klimatyczny wianek.
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wianuszki urocze !!!życzę ci radosnych świąt !!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam nadzieję , że wszystko już dobrze !?
    Dekoracje śliczne w kolorach jakie bardzo lubię!
    Życzę Ci radosnych ,pełnych miłości Świąt Wielkanocnych spędzonych w serdecznej rodzinnej atmosferze.
    Uściski świąteczne ślę.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wpadłam tu do Ciebie i zachwyciłam się dekoracjami. Przy okazji zostawię ślad w postaci życzeń:
    Bajkowych Świąt Wielkanocnych, pełnych wiary, nadziei i miłości oraz radosnego, wiosennego nastroju i spokoju w sercu, życzą wszyscy mieszkańcy naszego gospodarstwa :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)