poniedziałek, 15 października 2018

ZNOWU JESIEŃ...

Co roku z końcem wakacji zastanawiam się jaka będzie nadchodząca jesień czy złote buki znów będą się skrzyć w słońcu, czy deszcz nie będzie padał i czy będę mogła cieszyć się ostatnimi ciepłymi promieniami słońca w ogródku...  I co, w tym roku pani jesień rozpieszcza nas wyjątkowo, słoneczna pogoda już tak długo się utrzymuje, tylko korzystać! Po wspaniałym ciepłym i dusznym lecie mamy cudowną ciepłą i słoneczną jesień, pełną niesamowitych ognistych barw. Zaprosiłam je też do mojego domku, ciepłe brązy i beże w postaci poduszek, bo tymi najbardziej lubię zmieniać domowy klimat, i pledy już powyciągałam, bo pomimo, że dni jeszcze cieplutkie to coraz dłuższe wieczory już są zdecydowanie chłodniejsze. Wpadające przez okno jesienne światło miękko opada na poduszkach, bardzo lubię wtedy mój salon, nabiera zupełnie innego charakteru...
Ostatnio sama łapię się na tym, że nawet w ciągu jednego dnia  potrafię kilka razy wymienić poduszki  na kanapie czy coś poprzestawiać... Mam nadzieję, że to jeszcze nie choroba ;)
Brązowa poducha z warkoczem to przerobiony ostatnio sweter, lubię takie przemianki, na nowo mogę się nim cieszyć a tak leżałby na dnie szafy. Mam w planach jeszcze kilka koszulkowych przeróbek na ten sezon, głównie do Filipa pokoju, może się uda, jak czas na to pozwoli.




Cudowną poduchę w warkocze udało mi się kupić w lumpku, dwie sztuki na mnie czekały:)


Obok tej kapustki też  nie mogłam przejść obojętnie:)


O każdej porze roku staram się wprowadzać do wnętrza delikatne kolorystyczne zmiany zazwyczaj z pomocą rzeczy, które już w domu mam, nie kupuję nowych chyba, że naprawdę coś skradnie moje serducho. Jesienią na pierwszy plan idą kolory ciepłe...beże, kremy różne odcienie brązu, zimą szarości i też troszkę zieleni, wiosną sprane niebieskości,  błękity. Latem zazwyczaj stawiam na len i żywe polne kwiaty, one robią cały klimat.


A tu przykład z jednego dnia, jak może zmienić się światło i klimat w domu za sprawą kilku zaledwie dodatków. Uwielbiam to właśnie w moim domku, jest taki troszkę czarodziejski :))


W Filipa pokoju też kolorystyczna zmiana, nie wiem czy tylko jesienna czy na dłużej, zobaczymy jak narazie odpowiada i jemu i mi:)




Cudownego początku tygodnia Wam życzę i słoneczka, oby jak najdłużej cieszyło
was swoją obecnością
ila:)

25 komentarzy:

  1. Również cudownego tygodnia i jesieni. Już to kiedyś pisałam, ale muszę napisać jeszcze. Ma Pani niesamowite zdolności w aranżacji wnętrz, doborze kolorystyki. Wnętrza są eleganckie, piękne, harmonijne, o cudownej atmosferze. Domek jest magiczny i sprawia to Pani ręka. Zauważa Pani piękne detale i umie je wykorzystać. Bardzo lubię oglądać Pani zdjęcia, jestem architektem i zajmuje się wnętrzami, u Pani znajduję inspiracje i promienie słońca. Serduszka i Pani hafty są wspaniałe. Pozdrawiam, Agnieszka Klimczak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie, bardzo dziękuję za te miłe słowa:). Zawsze wkładam dużo energii i serca w wystrój mojego domku, uwielbiamy spędzać w nim czas. Cieszę się, że inni ludzie też to zauważają
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Ďakujem za krásny blog,úžasné fotky je to doslova pohladenie na duši.Dnes som Vás náhodou objavila,jeseň milujem.Posielam krásny jesenný pozdrav zo Slovenska.Jana

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie jak zwykle przytulnie i czarownie :)
    pozdrawiam i pieknej jesienie życzę :)
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kingo, Tobie również wspaniałej jesieni życzę i dużo słoneczka:)

      Usuń
  4. Bardzo u Ciebie klimatycznie :)
    Kaputska świetna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię tę zieleninkę bardzo;) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  5. Cudownie :) lubię ten spokój Twojego domu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renatko, dziękuję Ci, cieszę się,że to widać, też lubię ten spokój:)

      Usuń
  6. Twoje wnętrza są ponadczasowe i bardzo przytulne, tak trzymać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ado dziękuję, jakoś mi nie po drodze z wnętrzarskimi nowinkami, ciągnie mnie do staroci i spokoju we wnętrzu:)
      Pozdrawiam Cię!

      Usuń
  7. Dzien dobry, dziekuje Pani za zapraszanie mnie do Waszego domu. Uwielbiam poranki z kawa lub wieczory, kiedy mam czas dla swoich przyjemnych chwil i "biegam" po internecie i wlasnie u Was czuje sie cudnie. Wasz dom jest piekny! Drbne, ogromne zmiany, ktore Pani tworzy zachwycaja mnie ogromnie i to wlasnie Pani dziela sprawiaja mi ogromna radosc i inspiruja, a przezde wszystkim sprawiaja, ze moje wnetrze staje sie radosne, chwile w Waszej Przystani to dla mnie piekny czas, czuje sie w Niej jak w Domu. Zycze Wam pieknego Zycia!! Zdrowia i nieustajacej checi tworzenia i dzielenia sie tym z drugim czlowiekiem, za co Wam dzis dziekuje. Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko a ja dziękuję Ci za ten komentarz, jest mi bardzo miło czytać to wszystko, zwłaszcza,że długo mnie tu nie było...Zapraszam zawsze serdecznie w swoje skromne progi:)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  8. Witam.tak jak moje przedmówczynie ja także uwielbiam wasz domek.Jest klimatyczny,cieplutki i trochę czarodziejski.Mam nadzieję że będzie można obserwować pani bloga jeszcze przez długi czas bo to ogromna przyjemność.Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:), no sama mam nadzieję,że uda mi się pisać jeszcze trochę...
      Ja uwielbiam mój domek i cieszę się bardzo, gdy ktoś oglądając te nieidealne zrobione telefonem zdjęcia w głębi duszy czuje to co ja:). Pozdrawiam cieplutko i zawsze serdecznie zapraszam wirtualnie w swoje skromne progi

      Usuń
  9. Thank you so much:)
    Have a nice day.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też lubię szperać w takich sklepach zawsze coś fajnego można znaleźć.
    Bardzo podoba mi się pokój syna! I kolorystyka i pomysł na przestrzeń za łóżkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia:) Aranżacja niczego sobie, widać że masz rękę do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam! Kocham jesień własnie za wszystkie te dodatki. Te ciepłe koce, poduszki i ciepła herbata w chłodne wieczory. Jak dla mnie jest to najlepszy czas w roku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)