piątek, 21 marca 2014

WIOSNA, CIEPLEJSZY WIEJE WIATR...

Dziś od samego rana nucę słowa tej piosenki, i nie chcą wyjść mi z głowy:). Nie pamiętam tak pięknej wiosny, w tym roku wiosna taka najprawdziwsza, ciepła z lekkim wiaterkiem, ptasimi trelami i śpiewem żurawi. Kocham wsłuchiwać się z śpiew żurawi... 
Z okazji pierwszego dnia wiosny razem z moim małżonkiem o 6 rano, jeszcze przed pracą wypiliśmy sobie pyszną nieśpieszną kawkę w ogrodzie i dzień zaczął się pięknie:)
Powstał też wiosenny wianuszek, który zawisł na drzwiach, w sumie to wianek uplotłam już kilka lat temu, teraz tylko zmieniam na nim dekoracje. Wianek upleciony został z pędów winogron,  bardzo mi odpowiada jego surowy wygląd.
Dołączyłam maleńką doniczkę z bratkiem i zrobiło się wiosennie:)




I jeszcze mam dla Was bukiet tulipanów z okazji pierwszego dnia wiosny:)


A jutro na jej poszukiwania wyruszamy w góry, ciekawe czy tam też będzie wiosennie.
Pozdrawiam Was cieplutko i dużo słonka życzę
ila

19 komentarzy:

  1. Chyba takie dekoracje kocham najbardziej. Piękny wianuszek. Pozdrawiam wiosennie Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię takie surowe dekoracje. Wyszedł Ci pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie,wiosna jest cudowna :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wianek:-) to, co najprostsze jest najbardziej urocze:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny ten wianek, udanej wyprawy:)
    m

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny wianek ! kawa o 6 rano to dopiero - ja bym o tej porze dobrowolnie nie wstała;)
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jak to..jak mogłaś zamalować te cudne zielone drzwi...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wianek jest boski!!!Po prostu!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uroda w prostocie!! Super!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cała uroda tkwi w prostocie tego wianka... i jaka świetna baza, na cały rok:):) U mnie jeszcze braki bratkowe, koniecznie muszę posadzić... nawet miskę już przygotowałam! Pozdrawiam ciepło!:):)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiosna ,wiosna piękna i wspaniała serdeczności niedzielne pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. tez sie ciesze,ze w koncu nadeszla upragniona wiosna :) piekne tulipany :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Buzia mi się śmieje jak czytam Twój post:-)
    Śpiewamy to samo tylko, że ja dopiero od niedzieli:-)
    To moja ulubiona piosenka i jeszcze ,,wiosna..,,Grechuty
    Piękne kwiaty..
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)