poniedziałek, 16 kwietnia 2012

W POSZUKIWANIU WIOSNY

 Jak na tę porę roku to pogoda bardziej jesienna niż wiosenna, mimo to późnym popołudniem wybrałyśmy się  z Basią do Jemiołowa szukać oznak wiosny.  I znalazłyśmy:)

 pierwsza....
 kolejna...


 i ta najważniejsza... Tatuś na " polowaniu" a mamusia w gnieździe siedzi:)

 O Jemiołowie już kilka razy pisałam, dziś pokazuję Wam domy, które szczególnie mi się podobają.



 W samym środku wioski, znajduje się kilka stawów, to jeden z nich, kolejne pokażę innym razem:)
 O zachodzie wróciłyśmy do domu.
A czy u Was wiosna już jest:)????

ila

16 komentarzy:

  1. Fajne widoki ;) super ze znalazłyście wiosnę ;)
    U nas dziś padał wiosenny śnieg ;) po czym po 30 minutach wyszło Słonko ;) wiec kaprysi nam pogoda ......domek śliczny mi się tez marzy taki .....ehmmm ;) pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne krajobrazy, polskie klimaty. Cudny spacer.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna się znalazła:) Domy faktycznie mają swój urok.

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko te kwitnace drzewa to prawda? Tegoroczne? Hurra, bo już zwątpiłam:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia :-) Sielsko i anielsko ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziś słonko nieśmiało zaglądało zza chmurek, ale wietrzysko koszmarne, i jakoś tak wisielczo w eterze...
    widoki śliczne choć trącą takim październikiem...
    Ilus, gdzie jest Słonko kiedy śpi???

    Dawaj mi tu foty Łagowa:*

    Ukochulki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czyli wiosna już jest:) Tylko żeby jeszcze słoneczko nam poświeciło bardziej...
    Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. u nas wiosna była ale chyba na chwilkę nas opuściła :((( czekam już z utęsknieniem !!! ogródek wzywa :) pozdrawiam Was cieplutko..

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie rano zimno...ale dziś będzie chyba piękne słonko....taki dom mi sie marzy.....

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią zamieszkałabym w taki domu:)
    Pozdrawiam Cię serdcznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękną wiosnę znalezliście!! U nas dzisiaj zimnooooo..Po dwóch dniach deszczu..
    A domek z pierwszego zdjecia piękny.marzenie moje....

    OdpowiedzUsuń
  12. Te domu faktycznie są śliczne, takie dostojne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna wiosenna galeria, szkoda, że tak zimno ciągle :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A u mnie śliczna zima się zrobiła i przegnała moją ukochana Panią Wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  15. U Ciebie już wiosna pełną parą jak widzę :-)
    U mnie póki co, jeszcze nic nie kwitnie :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)