czwartek, 15 kwietnia 2010

INSPIRACJE...

Zanim jeszcze zaczęłam pisać swojego bloga, to często gościłam na Waszych blogach. Byłam i nadal jestem zafascynowana rzeczami jakie robicie, czerpię też z nich wiele inspiracji i pomysłów. Nie chodzi mi o kopiowanie i powielanie tego, co już było, a o wprowadzenie do tego cząstki siebie samej. Za pozwoleniem Llooki uszyłam sobie woreczek na bieliznę, który jej uszyła mama. Ona sama robi również niepowtarzalne rzeczy, jak chociażby te słynne naszyjniki czy kwiatuszki, które zapewne nie jedna z Was ma już w swoim domu. Zapewne tez nie jedna z nas czerpała inspiracje ze skandynawskich blogów, na których pełno jest pięknych i subtelnych dekoracji, pasujących do każdego wnętrza. Ja osobiście mam dużo pomysłów i planów związanych z szyciem, i chciałabym bardzo je wszystkie tu kiedyś pokazać. Nie wiem czy czas mi na to pozwoli, bo każda rzecz szyta ręcznie zajmuje dwa razy więcej czasu, ale mimo tego, warto poświęcać czas na to, co nas cieszy i uszczęśliwia:)

Zatem przestawiam mój woreczek na bieliznę:)


oczywiście nie mogło tez na nim zabraknąć korony:)




9 komentarzy:

  1. Dziękuję za tyle ciepłych słów pod moim adresem:) Może i zainspirowałam, ale Twój woreczek jest indywidualny i prześliczny! A co do poniższego lawendowego to ja poproszę o pozwolenie do skopiowania. Ilo prześliczne rzeczy wychodzą spod Twych rączek!
    Pozdrawiam Cię!

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę bardzo , możesz skopiować:).Również dziękuję za miłe słowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Woreczek bardzo ładny, dopracowany w szczególe. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. BARDZO DZIĘKUJĘ ZA WSZYSTKIE MIŁE SŁOWA:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten woreczek. Skandynawskie klimaty.
    Kochana, wysłałam Ci maila:)
    Buziaczki***

    OdpowiedzUsuń
  6. Ila tak sobie przeglądam Twój piękny blog, czytam, podziwiam i ...oczom nie wierzę...ŁAGÓW...serce mi wali jak szalone, Tu mieszkali moi śp Dziedkowie, tu moja mam spędziła dzieciństwo i młodość, ja tu jeździłam na wakacje...nie ma co, to nie przypadek...ZOSTAJĘ!!!!!pozdrawiam aga ze Szczecina

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny woreczek. Lubie takie klimaty. Podziwiam wszystkich z umiejętnościami szycia, których ja niestety nie posiadam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)