wtorek, 1 listopada 2011

PAPIEROWE SKRZYDŁA

Dostało mi się w spadku kilka mocno pożółkłych kartek, które poprzyklejałam na wcześniej wycięte z kartonu skrzydła. Nie jest to szczyt moich ambicji, jednak jak na pierwszy raz zabawy z papierem, efekt mnie zadowala.
Na pewno kolejne powstaną z okazji zbliżających się Świąt, ale to już innym razem:)
A może Wy macie jakieś pomysły, co by jeszcze wymodzić z takiego papieru?
Otwarta jestem na wszelkie sugestie:)
Pozdrawiam Was ciepło i miłej nocki Wam życzę ila:)

18 komentarzy:

  1. urocze te skrzydła:)
    miłej nocy życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł z tymi skrzydłami.
    Jak mi przyjdzie do głowy, co można byłoby jeszcze wymodzić, to napiszę :))

    Pozdrawiam

    Ada

    OdpowiedzUsuń
  3. :) Cudne są:)
    Ja robiłam takie, tylko w mniejszym formacie kilka lat temu na choinkę:).
    Ale z papieru z nutami. Wreszcie na coś ta moja szkoła muzyczna się przydała;)
    Może jakiś gazetownik okleić?

    Ściskam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne skrzydla zrobilas,uwielbiam takie na choince ,co roku robie inne skrzydla.Serdecznie pozdrwiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Ja kiedyś miałam bombki-kule na choinkę z takiego papieru. ale to nie ja robilam więc nie wiem jak:))
    pozdrowienia
    M.

    OdpowiedzUsuń
  6. czego sie nie dotkniesz to zamienia sie w złoto;-);-)piękne;-)bardzo mi się podobają. Moze jeszcze motylki by ładnie wyglądały???Chociaż to mało świateczny pomysł. pozdrawiam serdecznie i buziaki śle.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ila, a może wianek?

    Pani Zosia śliczna, taka w sam raz do przytulania;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne skrzydła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. skrzydełka piękne

    a Kamila ma rację- mistrzyni wianków musi spróbować zrobić papierowy wianek, na pewno będzie cudny
    pozdrawiam ciepło
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne -lubię takie rzeczy a może by tak rożki świąteczne ?Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  11. Iluś :))
    a co powiesz na dynię:
    http://sylvia-homeandinspiration.blogspot.com/2011/10/aus-der-not-heraus.html
    doniczkę:
    http://sylvia-homeandinspiration.blogspot.com/2011/04/anzuchttopfe-zweckentfremdet.html
    lub ozdoby świec:
    http://sylvia-homeandinspiration.blogspot.com/2011/10/lieblingsfarbe-und-ich-hab-einen-neuen.html

    gdzieś widziałam fajne przestrzenne motylki i kwiaty - to bardziej wiosenne dekoracje i może jeszcze bombki, rożki - coś jak ostatnio pokazywała Kasandra...
    http://mojdom-mojaostoja.blogspot.com/
    piszę właśnie maila do Ciebie :))
    buziaki Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. znalazłam :))
    kwiat i motyle:
    http://home-shabby-home.blogspot.com/2011/07/some-craft-projects.html
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. Ty to masz pomysły ! Z niczego robisz coś ! I to w dodatku jakie COŚ ?!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne skrzydełka, zdecydowanie musisz poszleć teraz z papierowym wiankiem:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie bądź taka krytyczna wobec siebie-skrzydła super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczne sa.
    Wlasnie Ila, tak jak pisze Kamila moze wianek, ja nawet kiedys na YouTube znalazlam taki kursik jak odnajde to przesle,
    sciskam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajnie wyglądają skrzydełka :) ale mnie do głowy przyszedł jeszcze pomysł z retro rożkami :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)