poniedziałek, 28 listopada 2011

ŚWIĄTECZNE DEKORACJE...

Wiem już na pewno, że nie wyrobię się ze wszystkimi zamówieniami, jeszcze nawet nie jestem na półmetku a tu już koniec miesiąca:(. Czas strasznie pędzi, mam wrażenie jakby doba miała tylko 12 godzin. W tym roku dekoracje moje będą wyjątkowo skromne. Już zaczęłam coś działać, bo nie wiem czy później znajdę na to wszystko czas. Zapomniałam nawet, że ADWENT się rozpoczął. W sobotę wieczorem skleciłam szybko stroik, który nie jest stroikiem o jakim marzyłam ale niestety chwilowy brak czasu nie pozwala mi na nic innego. Jedynie niedziela to czas odpoczynku od gonitwy i czas pojednania się z Panem Jezusem, a Adwentowe niedziele wyjątkowo lubię...
Rozstawiłam malutkie świeczniki w całym domu, kilka zdobi murek...


orzechy i laski cynamonu tak po prostu zamknęłam w słoikach, dodałam solniaczkowego piernika i postawiłam na półce...





Wianek powstał w wolnej chwili, miał być do domu ale znalazł innego właściciela...







Pozdrawiam Was ciepło i uciekam wyrabiać kolejną porcję masy


Miłego popołudnia ila:)

21 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowy wianek!!! Bardzo mi się podoba! I solne pierniczki cudne!
    Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wianek to po prostu szycha wśród wianków. Jest rewelacyjny! Życzę dużo odpoczynku i powodzenia w realizacji zamówień.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach te Twoje pierniczki..
    wianuszek z szyszek bardzo ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  4. Szyszkowy wianuszek piekny:) bardzo fajne swiateczne dekoracje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko piękne, absolutnie wszystko w moim guście!

    OdpowiedzUsuń
  6. Atmosfera u Ciebie prawdziwie świąteczna, aż czuję zapach cynamonu zamkniętego w słoiku :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie czas pędzi za szybko! twoje dekoracje piękne, zachwycają swą prostotą i skromnością .
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. te solne pierniki są świetne...oj musiałabym uważać,aby ich nie ugryźć:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wianek super i grzybek cudny. Fajne tworzysz ozdoby świąteczne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie się ten stroik strasznie podoba i nie wiem czemuż tak skromnie o nim mówisz.! Dla mnie jest piękny! właśnie taki surowy, prosty. Gdybym tylko umiała próbowałabym zrobić sobie w takim stylu. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. A tak w ogóle to przez tą obronę wianka zapomniałam dodać , że wszystkie dekoracje są bardzo piękne! o:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierniczki robią robotę!!!! Są cudownym akcentem, czegóż więcej potrzeba orzechom czy cynamonowi, naturalnym atrybutom Świąt?

    Podziwiamy i pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja mam takiego ślicznego muchomorka i jest miłym wspomnieniem o Tobie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te Twoje wytworki :) jestem pod wrażeniem Twoich wianków, są zawsze świetne! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj Iluś!Twoje dekoracje świąteczne są piękne(skromne i naturalne)czego chcieć więcej:)
    Wianek jest prześliczny!!!
    Pozdrawiam Aneta:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię Twoje dekoracje, są niby proste ale zawsze z takim urokiem:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ila wianek jest czadowy, odwrocone szyszki no genialny pomysl.
    Sloiki jako ozdoba swiateczna tez swietne.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Wianek jak zwykle przecudny!!!!
    mnie taż tak ten czas naglii czuję ,że się nie wyrobię :( Nie zrealizuję 50 % swoich pomysłów a wydawało mi się że o świętach i dekoracjach zaczęłam myśleć dosyć wcześnie .

    Nawet czasu aby odwiedzić ulubione blogi nie mam:((( Za co mocno przepraszam !

    pozdrawiam :)
    daria

    OdpowiedzUsuń
  20. Wianek z szyszkami na odwrót totalnie mnie zaskoczył, ale to pozytywne zaskoczenie ... super !

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo nastrojowo u Ciebie, piękne rzeczy robisz , myślę ,że często będę tu zaglądać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)