piątek, 11 listopada 2011

LUBIĘ WYMIANKI:)

Lubię wymianki bardzo. Dzięki wymiankom mogę mieć kawałek twórczości osoby, którą podziwiam i do której pięknych tworów wzdycham. Podczas mojej przygody z blogowaniem, już kilka razy organizowałyśmy sobie z dziewczynami wymianki i za każdym razem mimo, że wiedziałam co dostanę, to podczas otwierania paczki była to dla mnie miła niespodzianka:). Także było i tym razem...Atenka zaproponowała mi wymiankę, na którą się zgodziłam, jednak z pewnymi obawami... Jej rzeczy są zawsze perfekcyjne, nie byłam pewna czy spodoba Jej się to, co ja przygotowałam. Okazało się jednak, że się podoba więc się cieszę:). u Ateny zamówiłam sobie tagi z opisem trunków, które będą stać na moim świątecznym stole, oprócz tego etykiety z cyferkami na adwentowe świece. Dostałam wszystko wedle zamówienia, a oprócz tego wiele innych świątecznych cudeniek, które na pewno pokarzę bliżej świąt:)



W paczuszce znajdował się jeszcze nieodłączny atrybut "drewnianej szpulki"- szpuleczka:)... i cudna zawieszka, do której już w zeszłym roku wzdychałam:)

U Kasieńki z bloga Made in Kasia, zamówiłam sobie kajecik na kulinarne przepisy. Kasia wykonała go dokładnie według mojej instrukcji:). Kasiu jest bajeczny:)!

W końcu nie będę gubić przepisów, bo wszystkie będą miały swoje miejsce:)

I na koniec solne aniołki, które ostatnio skończyłam. Kolejne jeszcze powstaną przy okazji zbliżających się świąt.

Aniołek brzuchaty może stać samodzielnie, lub być powieszony i jako jedyny z tej trójeczki będzie dostępny na moim drugim blogu:)







Dziękuję Wam za komentarze i za to, że jesteście. :)


Pozdrawiam Was ciepło życząc miłego weekendu ila:)

28 komentarzy:

  1. Twoje anioły zawsze wywołują u mnie uśmiech na twarzy:) podziwiam!
    piękne prezenty!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak wymianki to super pzrygoda:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. co za wymianki, podziwialam tagi u Ateny i przepiśnik też,są świetne:) i bardoz spodobal mi się Twoj pastelowy aniołek, ten w błękicie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. łał, co za wymianki - super, a twoje anioły są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wymianki to super sprawa też przyznaję.
    A Twoje aniołki po prostu rewelacja!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne wyminaki i piękne aniołki :)
    pozdrawiam ciepło
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Wymianki super,a Twoje dzieła jak dla mnie są zawsze idealne i perfekcyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobał mi się post o masie solnej, jak tylko moja córeczka Zosia podrośnie to na pewno pobawimy się z nią masą solną i skorzystam z Twoich wskazówek, będą bardzo pomocne. Piękne, najbardziej podobały mi się mikołaje i muchomory.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prezenty od Atenki piękne - wiem coś o tym;)))
    Solniaczki rewelacyjne a już ten brzuchaty aniołek to rewelacja !!!
    Pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prezenty wymiankowe, a aniołki -extra! Zwłaszcza gwiazdkowy grubasek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna wymianka:)
    Aniołka musiałam zarezerwować!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka piękna wymianka, zazdraszczam, zazdraszczam, zazdraszczam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. A mnie zaciekawiły Twoje butle na wino i nalewkę ... skąd je masz ?

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna wymianka, dziewczyny przygotowały cudeńka. A ja jestem jak zawsze urzeczona Twoimi wytworami. Aniołki są boskie - ten brzuchaty mnie rozwalił:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziewczyny dziekuję Wam za tyle miłych słów:)
    barashko tą z lewej dostałam od mojego małżonka a drugą na gratach znalazłam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiesz co!!!
    Nie mogę się napatrzyć ma te Twoje cudne aniołki...jeden piękniejszy od drugiego...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz świetny blog a Atenka też ma tak śliczne rzeczy że sama bym się chętnie wymieniła ale nie mam na co. ;) Korzystaj jak masz czym, korzystaj! :)) Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapomniałam dodać, masz cudowną rodzinę. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Iluś ,piękne prezenty!!!Ty tez dla Anetki zrobiłaś cudeńka.Widziałam u niej na blogu.
    Twoje aniołki są śliczne!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Małe drobiazgi a jak one cieszą. Piękne prace od Ateny i Kasi.
    Śliczny aniołek "grubasek"

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne aniołki zrobiłaś
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. W tych aniołkach jestem zakochana :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak to niestety już jest z tym kopiowaniem...
    a myślałam, że te pierniczki są do zjedzenia...hihi
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne rzeczy robisz. Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniołki boskie, zauroczyły mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)