niedziela, 22 grudnia 2013

ŚWIĄTECZNY SALON...



Wiem obiecałam Wam świąteczną kuchnię ale niestety komputer mi padł i straciłam wszystkie zdjęcia:((((. Złośliwość rzeczy martwych. Tradycją chyba stanie się w moim domu to, że w grudniu padają  nam wszelkie sprzęty domowe:(. Jak nazłość nie w listopadzie czy w innym miesiącu, tylko w grudniu przed samymi świętami, że człowiek nawet nie zdąży do sklepu po nowe pojechać.
Gdyby nie wspaniałomyślność siostry mojego małżonka, to pewnie i tego posta bym  nie napisała. Zdjęć jest wyjątkowo dużo, bo nie mogłam się zdecydować na konkretne a i nie miałam możliwości ich obrobienia więc są jakie są :).Jeśli dotrwacie do końca to super, a jeśli nie to zrozumiem, bo przed świętami bywają ważniejsze rzeczy do roboty niż czytanie blogów:))

Przed Wam duuuużo zdjęć z mojego świątecznego salonu, zapraszam zatem do czytania i oglądania:)
W tym roku u mie króluje głównie biel i szarości, pierwszy raz mam też bombki, bo jak zobaczyłam je w sklepie to musiałam je kupić, przypominają mi delikatne mydlane bańki. Pozawieszałam też wszędzie śnieżynki, które od Was dostałam- i jeszcze raz bardzo za nie dziękuję:)))


Nie ma u mnie czerwieni, dekoracje kolorystycznie mało świąteczne, ale mimo to udało mi sie stworzyć nastój, o jaki mi chodziło:)


Na schodach girlanda z świerkowych gałązek przybrana delikatnie śnieżynkami i pierniczkami....


Pod schodami  zanim jeszcze stanęła choinka stała tradycyjnie skrzynia przybrana świątecznymi kocami...



Bombki i szklany dzwoneczek zawisły na suficie w obecności śnieżynek, uwielbiam tą dekorację:))


Poroże daniela dostałam od teściowej, i stworzyłam skromny stroik:)




Panna zielona! W tym roku też dostałam choinkę, tym razem od pana leśniczego.




Uwielbiam te śnieżynki, poruszają się pięknie przy najmniejszym podmuchu .


Pod żyrandolem też nie mogło ich zabraknąć:))


W zeszłym roku na gratach udało mi się kupić klipsy choinkowe na świeczkę... uwielbiam.



Czyż nie jest cudna:))?




Jeśli dotrwałyście do końca, to bardzo Wam dziękuję:)
Na pewno do końca roku już mnie tu z Wami nie będzie Więc już dziś chciałam Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia...
Niech Boże Narodzenie będzie przepełnione miłością, i cudowną atmosferą przy rodzinnym stole, niech się spełnią wszystkie Wasze marzenia te duże i te maleńkie i niech Dzieciątko Jezus przepełni Wasze serca radoscią.
Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!
ila

53 komentarze:

  1. Iluś, przepięknie, cudownie i magicznie!! i wreszcie coś się odblokowało i mogę zostawić u Ciebie komentarz :) hurrraaaaaaaaaa! To pewnie magia zbliżających się Świąt!!!
    Dużo miłości na Święta i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie !!!, - ... a te świece w ocynkowanej misie plus te rogi i iglaste gałązki cud-miód, pomysł godny zaadoptowania. Też lubię grube białe świece i rogaciznę w aranżacjach. Spokojnych, wesołych Świąt w gronie najbliższych Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie też wspaniałych, rodzinnych Świąt! Dekoracje bomba! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie ...jeśli cię to pocieszy to dokładnie rok temu dokonał żywota mój komp !!!! wesołych , zdrowych (bo to najważniejsze !!!) świąt AGA

    OdpowiedzUsuń
  5. Banieczki przeźroczyste pamiętam ze swojego dzieciństwa. Piękne dekoracje w domku, a szczególnie moją uwagę zwróciły klipsy do świeczek...rarytas!
    Wesołych i spokojnych Świąt życzę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana! przepiękne masz dekoracje! wszystko razem wygląda bajecznie :)
    Życzę Ci takich właśnie bajkowych świąt, pełnych ciepła, radosci i zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie u Ciebie
    Wesołych Świąt!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci radosnych świąt pełnych ciepła. By w chwilach refleksji choć na chwilę zatrzymać się i spostrzec to, czego nie widać w ciągłym biegu – proste radości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak udekorowane schody zawsze kojarzą mi się z amerykańskimi filmami:-) Piękny klimat jest u Ciebie:-) Również życzę Ci spokojnych i radosnych Świąt!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pieknie Ilu i zdjec w sam raz , zawsze tyle mogloby byc.... W poprzednim mieszkaniu podobnie udekorowalam schody .
    Bardzo mi sie u Ciebie podoba i brakuje mo Twoich postow , bardzo . Iwona

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój blog jest cudowną inspiracją. Masz piękny dom, a dekoracje, które tworzysz są delikatne, ale piękne. W prostocie tkwi siła, jak to mówią. Twój stroik w cynowej misie - elegancja! Mam nadzieję, że mogę zapisać ten pomysł, bo mam zamiar go wykorzystać w przyszłym roku. Ja niestety w mieszkaniu nie mam prawdziwej choinki, bo czekają mnie święta u rodziców. Życzę Ci wesołych świąt i nowego roku szczęśliwszego niż poprzedni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ilku, pięknie przygotowałaś domek, ja jestem jeszcze w lesie i nie wiem czy ze wszystkim się wyrobię, jutro jeszcze idę do pracy, ale, co tam, przyjdą krasnoludki i ze wszystkim zdążę :)
    Życzę Ci cudownych i chociaż troszkę białych Świąt,
    Uściski,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne dekoracje. a śnieżynki przepiękne.
    w takim klimacie święta muszą być udane, i tego wam życzę, spokoju i bliskości.

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie u Ciebie. Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się u Ciebie ale o tym wiesz,a Twoja świąteczna odsłona domu jest przepiękna.Mamy taki sam żyrandol i nie uwierzysz ale identycznie go przystroiłam.U mnie naturalne dekoracje są w bibliotece i hollu a czerwień tylko w kuchni.Jestem pod wrażeniem choinki i świeczek.Podoba mi sietakie retro:)Zapraszam do siebie,dziś pokazałam kuchnię,jutro resztę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie, klimatycznie i delikatnie. Gwiazdki wyglądają cudnie.
    Spokojnych i rodzinnych Świąt Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  17. wszystko takie delikatne...a bombki jak malusie żaróweczki wyglądaja :)
    choinka pierwsza klasa...no i te klamerki na świeczki...odlot!
    Także Tobie i bliskim pełnych radości Świąt Bożego Narodzenia! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ilu,
    Cudnie u Ciebie i magicznie, uwielbiam Twoje klimaty i zdjęcia. Misa i taca piękne a choinka pod schodami... po prostu obłędna.
    Serduszka dotarły!!! - są idealnie takie jak marzyłam:)
    Spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia.
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie,klimatycznie, jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie u Was:)Życzę wesołych i spokojnych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dwa słowa i życzenia....
    Wreszcie się zmobilizowała i przy okazji Świąt postanowiłam napisać. Bardzo lubie Twój blog, podczytuje od dawna, przenoszę różne fajne pomysły do siebie. Bo ja z tych co to nie mają za wielkich zdolności manualnych i niestety pomysłów na różne dekoracje też brakuje. A czasami patrząc co Ty robisz to nie mogę uwierzyć, że takie proste rzeczy moga byc takie piękne. Tylko ja właśnie czasami bez podpowiedzi na takie proste i piękne rzeczy nie potrafię wpaść....Dlatego przy okazji Świąt chcę Ci podziękować, że jesteś i jesteś taka pomysłowa i czerpię od Ciebie pomysły i czekam na każdy post i martwię się jak długo Cię nie ma....Dom piękny. Wszystkiego najlepszego na Święta, rodzinnej atomsfery, odpoczynku i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku. Gosia T.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ilus widze że snieżynki ode mnie dotarły. Cieszę sie bardzo :) Twoje serduszka do mnie także :))) Wiszą juz na choince - dziękuje. Wesołych świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Dotarłam do końca i nie żałuję :) Pięknie u Ciebie, takie klipsy do świeczek były u nas w domu jak byłam mała, są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  24. Moc światła Gwiazdy betlejemskiej niech zabłyśnie w Waszych sercach.
    Niech świeci pokojem, radością i nadzieją...
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  25. dotrwałam z przyjemnością do końca :) śliczne zdjęcia :D śnieżynki super! :)

    zdrowych wesołych rodzinnych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  26. I to się nazywa konsekwencja. U mnie miało nie być czerwonego i poległam na całego ;) Pięknie u Ciebie. Wspaniałych Świąt dla Ciebie i Twojej Rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Radosnych Świąt i wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  28. CUDOWNIE!! Prosto, elegancko, nie przesadnie, tak jak domowo właśnie kojarzą się święta! :)) Zdrowych, radosnych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia! :-))

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo piękna i elegancka aranżacja:) Wcale nie brakuje mi kolorów, bo jest w niej spokój i ukojenie:) Zdrowych i radosnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny świąteczny salonik :) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  31. Radosnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia !

    Pozdrawiam
    Tomaszowa

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudnie! Aż by się chciało u Ciebie usiąść i napić gorącej kawy :) Wesołych!

    OdpowiedzUsuń
  33. Pięknie i klimatycznie...
    Spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki.....

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdrowych , spokojnych , radosnych Świąt życzę .
    Świąteczne uściski przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wesołych i pogodnych Świąt!
    Pięknie wszystko udekorowałaś!

    OdpowiedzUsuń

  36. Niech Dobry Bóg Cię błogosławi i strzeże.
    Niech pokój Dzieciątka Jezus spocznie na Tobie.
    Niech Twoje drogi będą proste, a decyzje mądre.

    Niech ominą Cię choroby, lęk i smutek.
    Niech zło nie ma do Ciebie dostępu.

    Niech Twoja twarz będzie radością dla innych.
    Niech Twoje serce będzie otwarte na potrzebujących.
    Niech wszystko co dobrego zrobisz, wróci do Ciebie stukrotnie.

    Niech w Twoim życiu dzieją się dobre rzeczy!

    Dorota

    OdpowiedzUsuń
  37. Swiąt spędzonych wśród tych, których kochasz... :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudne śnieżynki Ila, pięknego świętowania!

    OdpowiedzUsuń
  39. ale uroczo u Ciebie a na te bombki tez zwróciłam uwagę w sklepie...Spokojnego świętowani Ci życzę w gronie najbliższych!Moc radości!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ila , ten świąteczny nastrój się udziela -myślę że dobrze czułabym się w Twoim salonie.

    OdpowiedzUsuń
  41. przecudnie u ciebie, piekny klimat tu panuje, taki spokój i cisza, łagodnosć:)))wszystkiego dobrego w Nowym roku dla Ciebie;))jak tu zagladam zawsze czytam twój główny napis, uwielbiam go,bo od lat czekamy na swoje miejsce na ziemi,na swoja przystań i w tym roku przed swietami ją znaleźlismy,juz tez wiem,gdzie bedzie nasze miejsce na Ziemi,i teraz juz to zdanie bedzie równiez pasowac do nas;)))nasza tegoroczna choinka nareszcie znajdzie swoje miejsce na naszej dzialce,zawsze musielismy oddawac ja komus innemu do wkopania;)) pozdrawiam cieplo i zapraszam do mnie na chwilke wytchnienia;))

    OdpowiedzUsuń
  42. Pěkný blog ...... Jeden z nejkrásnějších. Hezký den v roce 2014 ♥ Věrka

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna przystań miło wracać do tak wspaniałego miejsca
    DO SIEGO ROKU serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Ślicznie u ciebie, pozdrawiam w nowym roku :)))

    OdpowiedzUsuń
  45. Wszystkiego dobrego z okazji Nowego Roku, pozdrawiam i zapraszam na www.krysztalowy-guzik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ila, BOSKO! Uwielbiam Twoje klimaty, jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  47. wszystkiego dobrego w Nowym Roku dla całej waszej rodzinki!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Wspaniale udekorowany salon, widać, że masz talent i wyczucie gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajny blog, Kuchnia widać rodzinna i z klimatem.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  50. Oj jak ślicznie, faktycznie świątecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Uwielbiam takie świąteczne dekoracje, potrafią nadać wnętrzu niesamowitego klimatu. W ogóle czas bożonarodzeniowy jest czasem magicznym i powinniśmy szczególną uwagę przykładać do tego jak nasz dom wtedy wygląda. A szczególnie ozdabiamy kominki jeśli takie mamy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)