piątek, 13 grudnia 2013

ZROBIŁO SIĘ ŚWIĄTECZNIE

Dom powolutku nabiera kolorów, głównie czerwonego ale i szarego, srebrnego i błyszczącego:). Coś  w tym roku wzięło mnie na błyskotki, ale to w salonie:). U Filipa króluje czerwień, dużo czerwieni jakoś bardzo lubię ten kolor, nie tylko z okazji świąt tak po prostu go lubię. Jemu też odpowiada:).
Drewniana gwiazdka od Al, uwielbiam ją teraz wisi na honorowym miejscu i dobrze jej tam...


 Szafa odświętnie dostała girlandkę z jutowych woreczków, podusię z gwiazdką zakupiłam u naszej blogowej koleżanki, Lucy

Muchomorki zrobiła mi teściowa, uwielbiam je, teraz w końcu mogę ozdobić nimi pokój Filipa.


Świąteczny skrzat stróżuje przy łóżku swojego właściciela




To na tyle, bo coś mi komputer siada, następnym razem jak czas pozwoli , to zapraszam Was do świątecznej kuchni:)
Dziękuję,że zaglądacie:)
Pozdrawiam cieplutko
ila

22 komentarze:

  1. ta girlanda z woreczków słodka jest po prostu :)
    świątecznie już...
    :)
    uroczo...
    czekam na kuchenną świąteczną odsłonę :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna gwiazda i gwiazdkowa poducha :) A muchomorki takie słodziutkie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow :) rewelacyjnie wygląda ten pokoik :) cudne ozdoby, a ta szafa wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zaglądamy i zachwycamy się. Jestem niezmiennie pod wrażeniem tego pokoju. Szalenie mi się wszystko podoba, a i świąteczne dekoracje doskonale dobrałaś. Świetne jest to, że dekoracje są takie nieoczywiste. Nie ma mikołaja i reniferków, tylko skrzat, girlanda i muchomorki. I choć ja nie jestem fanką koloru czerwonego, to takie dekoracje z przyjemnością widziałabym w swoim mieszkaniu.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie, też mam gwiazdę od Al tylko w wersji stojącej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach szafka bardzo podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  7. girlanda z woreczków podoba mi się bardzo
    znasz nazwę tej szafy : "szpind"?

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękno tkwi w prostocie, cudne są te muchomorki, mam na nie chrapke już od dwóch lat...może się kiedyś nauczę takie robić? Póki co pozostaje mi wzdychać ...:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam ten klimat - baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietnie :) mój 4 letni Filip kocha czerwony kolor :) byłby zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojejku..ślicznie! Ja akurat za czerwonym kolorem nie przepadam, ale wszystko jest tak subtelnie dobrane ..Po prostu wygląda świetnie. I ta szafa ..BOSKA Pozdrawiam i zapraszam do siebie, gdzie również świątecznie, choć u mnie czerwonej barwy jak na lekarstwo Pozdrawiam - Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  12. Iluś widzę, że świąteczny klimat zawitał te ż do Ciebie, a raczej do Filipa:) Pięknie! jak ja lubię takie delikatne a jednak bardzo świąteczne dekoracje:):) Teraz czekam na dalsze, czyli Twoją kuchnię:) Ściskam!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pieknie. Te muchomorki mnie zachwycają. Już nie mogę doczekać się świątecznej odsłony kuchni.
    Pozdrawiam! Iza

    OdpowiedzUsuń
  14. Ila cudnie kochana! gwiazdki drewniane uwielbiam i ta girlanda... :) ale klimat stworzyłaś:) bardzo podoba mi się ten pokoik:)
    dobrego wieczorku

    OdpowiedzUsuń
  15. piękne dekoracje :)
    najbardziej wpadły mi w oko muchomorki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Na naszej choince muchomorek również wisi, za każdym razem gdy go odkrywam na nowo, myśle o Tobie .

    OdpowiedzUsuń
  17. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia a także na Nowy Rok 2014 dużo zdrowia, jak najwięcej czasu w rodzinnym gronie, spokoju, wytrwałości w prowadzeniu bloga i inspirowaniu nas obserwatorów. Miłości, przyjaciół, spełnienia dużych i małych marzeń. Życzę też dużo siły w przeciwstawieniu się pędowi i szaleństwu dzisiejszego świata i możliwości bycia, życia i pracy w zgodzie ze sobą. Dziękuję za to, że jesteś i dzielisz się z nami cząstką swojego życia. Pozdrowienia i moc uścisków - Ila z Mazowsza.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakie świetne pomysły na świąteczne ozdoby, super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)