środa, 4 grudnia 2013

JESZCZE TYLKO 20 DNI...:)

No właśnie, jeszcze albo tylko 20 dni zostało do Bożego Narodzenia!
Ja dziś szybciutko, bo czas mnie bardzo goni w tym roku :). Serca czekają na "wykończenie" i inne ozdoby, których nie mam czasu dokończyć w dzień więc zarywam nocki.
No ale o najważniejszym miałam:))
Drogie Dziewczyny dziękuję Wam bardzo, za chęć podzielenia się ze mną Waszymi cudeńkami:)
Kolejny raz miałam okazję się przekonać, że mojego bloga czytają naprawdę wspaniałe osoby.
Dziękuję, że jesteście ze mną już tyle lat :)!

Ta miniaturowa choineczka jest dla Was:)




Moje pierwsze świąteczne bombki:), są tak cudne, że nie mogłam się im oprzeć.
Następnym razem postaram się wymodzić dłuższego posta:)
Pozdrawiam ciepło
ila

19 komentarzy:

  1. Piękna taca! I bombki tak kolorystycznie się w nią wpasowały - ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie proste kompozycje mają zawsze nieodparty urok!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna prostota - i nic już nie trzeba dodawać :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Elegancko i pięknie a gdybyś jednak zdecydowała się na moje śnieżynki to daj znać, podeślę Ci kilka:))
    A, zapomniałam - piękny kolor bombek:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. http://stylowi.pl/zrodlo/naogrodowej.pl
    ZNALAZLAM PRZED CHWILA , Iwona

    OdpowiedzUsuń
  6. dekoracja z banerka absolutnie urocza!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie dekoracje. Ida święta na całego,cmok:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie proste dekoracje mają najwięcej uroku.
    Pozdrawiam
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko cudne, a nowy banerek bardzo zachwyca, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej jaka ładna mini choineczka:) a te bombki to zabieram! :)))
    cudnie:) śliczny nowy świąteczny banerek:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak, tak. Banerek cudo. Idealnie. Kolory bombek z tą tacą i wstążeczką naprawdę pięknie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. piekne te bobki! z pewnoscia beda sie bombowo prezentowac na choince :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wiszą, ale nie na choince:), przed świętami na pewno pokażę:)
      pozdrawiam

      Usuń
  13. Ila, ale taca mnie powaliła - zdradź gdzie ją upolowałaś, plissss :)
    pozdrowienia ze Starej Stajni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tacę mam od teściowej:), kiedyś będę musiała jednak ją oddać, no ale puki co cieszę się nią:))
      Pozdrawiam również:)

      Usuń
  14. piękna choinka dziękujemy :D

    no czas goni jakoś w tym roku wydaje mi się szybciej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. to ja dziękuję za ucztę dla oczu. cudowny banerek.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja juz tez powiesiłam na okno swiatełka sniezynkowe bo ne moglam sie powstrzymac :) tak wogole bardzo fajna miniaturowa choinka ;)))

    http://sandycastledesign.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)