piątek, 2 grudnia 2016

PRZEPADŁAM...

Serca zawładnęły moim umysłem, domem i sercem. Przepadłam!
W tym roku zainteresowanie serduszkami przeszło moje najśmielsze oczekiwania, z czego się bardzo cieszę i WAM bardzo za to dziękuję:)
Szyję je dla Was i cieszę się, że tak się podobają, a naprawdę wkładam w te maleństwa kawał własnego serducha:)))
Dostępne oczywiście na blogu ZAPACH RUMIANKU.
Pytacie nadal o czerwone, te też się już w przyszłym tygodniu pojawią:)
Tym czasem pozdrawiam Was cieplutko i uciekam do serduszkowania.

Ps. Przypominam też, że już w najbliższy weekend Jarmark na Nikiszu w Katowicach, tam też będziecie mogły dostać moje serducha:)))
Miłego dnia kochani!!!:)




15 komentarzy:

  1. serducha zawsze są super-kocham Twoje serducha,cieplutko pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
  2. Są przecudowne, bardzo mi się podobają :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serca sercem szyte- to widać. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kocham serca, serduszka, serducha itp piękne

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne, chciałam zobaczyć na żywo ale nie udało mi się Ciebie znaleść na jarmarku w Nikiszowcu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bo serduszka koleżanka moja sprzedaje. Na stoisku z kartkami świątecznymi

      Usuń
    2. No to się nie dziwię że nie mogłam Cię znaleść:)

      Usuń
  6. Piękne serca!!! Ja również mam do nich słabość :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne serduszka takie od serca :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja droga - serc nigdy za wiele:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ano ładne serduszka, to i zainteresowanie duże. Wcale się temu nie dziwię :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne są :) Jak zaczarowane, bo wkładasz w nie swoje własne serce...

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam twoje serduszka i cieszę się, że jestem od dzisiaj właścicielką takowych i wkrótce zawisną na naszej domowej choince, jeszcze raz bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)