czwartek, 29 grudnia 2016

PODSUMOWANIE 12-tu MIESIĘCY


Żeby tradycji stało się zadość tak i w tym roku przygotowałam Wam kolarz składający  się z 12 miesięcy, trudno się go robiło, bo postów pisałam w tym roku wyjątkowo mało, ale jakoś poskładałam to w całość i jest.
Co jednak najważniejsze to już chciałam złożyć Wam życzenia Noworoczne, gdyż moje plany nie uwzględniają bloga  w tym roku.


Kochani chciałam Wam bardzo podziękować za obecność na blogu za to, że chce Wam się czytać i komentować, że znajdujecie chwilkę aby do mnie zajrzeć za to bardzo dziękuję:) 

 W nadchodzącym Nowym Roku życzę Wam spełnienia wszelkich marzeń, tych maleńkich i tych wielkich, realizacji wszelkich planów, spełniania się w tym co robicie i satysfakcji z tego. Niech każdy nowy dzień przyniesie Wam nowe wyzwania!
Cudownego Sylwestra!

Styczeń


Luty


Marzec


Kwiecień


Maj


Czerwiec


Lipiec


Sierpień


Wrzesień


Październik


 Listopad


Grudzień


19 komentarzy:

  1. Dziękuję. Życzę wielu twórczych inspiracji, satysfakcji z rozwijania swojej pasji oraz jeszcze wielu tak wspaniałych wytworów, jak te, które mogę oglądać na Twoim blogu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno będzie brakować Twojej obecności na blogu.Dziękuję za możliwość śledzenia Twoich wpisów.To była czysta przyjemność.Szczęśliwego Nowego Roku oby się darzył Alicja

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kadry :)
    Wszystkiego dobrego w NOWYM ROKU!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuję i życzę Dobrego Roku Ilonko!

    OdpowiedzUsuń
  5. czy to pożegnanie....????? :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie to nie pożegnanie, w tym roku już nie dam rady niczego napisać. Raptem kilka dni starego roku zostało i dlatego tak napisałam.;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prawdziwa uczta dla oka. Wystraszyłam się, że to ostatni wpis tak w ogóle:) Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy i kreatywny był Twój rok;-) Serdeczności noworoczne Tobie i Twoim bliskim ślę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ się zmartwiłam - zrozumiałam,że zamykasz bloga :-(. Wielka byłaby szkoda-Twój blog jako jeden z niewielu tchnie autentycznością.Dzielisz się sukcesami i -co niezmiernie rzadkie- opowiadasz też o porażkach. Pokazujesz śliczne kąty i inspirujesz. Na szczęście okazało się,że dalej będziesz z nami,podczytywaczami. Zawsze z niecierpliwością czekam na następny wpis. Pozdrawiam serdecznie i życzę spełnienia marzeń w Nowym Roku.
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  10. I ja uwielbiam tu zaglądać..!Świetnie bym się tam u Ciebie czuła:) Sama wciąż czekam na swoją przystań... A.

    OdpowiedzUsuń
  11. Milé kouknutí do roku 2016. Přeji radostný a úspěšný rok 2017.
    Hanka z Česka

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! i więcej wpisów, zaglądanie do Ciebie to prawdziwa przyjemność;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaglądanie do Ciebie sprawia mi przyjemnośc bo Twój dom jest naturalny a to cenię najbardziej....
    Życzę wiele spełnionych marzeń na nadchodzący Nowy Rok 2017 :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczęścia i zdrowia na Nowy Rok:)

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny przekrój przez cały rok....na nowy życzę równie ślicznych kadrów ...i pomyślności.....

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne podsumowanie roku w kadrach :) Niech ten Nowy będzie równie piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. a real feast for the eye. I got scared that this is the last entry, yes, all :) all good!

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)