niedziela, 27 października 2013

JUŻ JEST!

Pierwsza noc w swoim pokoju zaliczona, na łóżku śpi się wygodnie a to najważniejsze. 
Filip już nie mógł doczekać się swojego pokoju, ciągle tylko pytał kiedy koniec? 
Mimo, że większość rzeczy już jest na swoim miejscu, to muszę jeszcze wstawić szafę, zawiesić półki i jakoś go udomowić, bo chwilowo jest pusto i tak troszkę surowo.
Chciałam, żeby pokoik był chłopięcy i wydaje mi się, że tak to wyszło. Dziecko moje zażyczyło sobie granatową ścianę, więc jest i granatowa ściana, w tej chwili jej nie pokażę bo muszę jeszcze dokleić listwy przypodłogowe, a nie mam czasu pojechać do miasta bo miotam się między pracą a obowiązkami domowymi.
Od jakiegoś czasu podoba mi się styl industrialny, więc jego elementy wprowadziłam do pokoju Filipa, jest cudowne metalowe łóżko, które załatwiła mi teściowa od sąsiadki. Pierwotnie łóżko było białe i bardzo pordzewiałe ale przemalowałam je na czarno i wygląda dużo lepiej no i szafa, też będzie metalowa, dostałam ją od teścia. Stoi w tej chwili w garażu ale to kwestia kilku dni kiedy znajdzie się u mnie:). Jest pięknie stara, troszkę pordzewiała i oczywiście szara:)).
Do tego metalowe i drewniane skrzynie za zabawki.


Stara wojskowa metalowa skrzynia, wyszperałam ją we Wrocławiu na gratach, pasuje  idealnie, szara poducha na krzesło, którą z kolei kupił sobie Filip bo kolor mu się spodobał:)


Stary metalowy kosz, też od teściów, kiedyś trzymali w nim nutrie, dziś będą w nim piłki:).
Drewniane koziołki z " odpadów" zrobił mój kochany małżonek, nie są idealne ale właśnie takie są fajne:)
No i podłoga - MOJA ZMORA! 5 dni ją malowałam, popołudniami i wieczorami. Ostatniej nocy malowałam do 4, bo miałam dosyć i wiedziałam, że jeśli teraz nie skończę to nie skończę już wcale.Muszę jeszcze tylko białe "kafelki" domalować i będzie git:)


Dziś takie poucinane kadry bo pogoda paskudna, i deszcz leje się z nieba.
Pozdrawiam Was cieplutko i udanej niedzieli życzę
ila

45 komentarzy:

  1. ojej, ilo, podłogę malowałaś sama??! chylę czoła :)
    całośc zapowiada się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuje niedosyt i upominam sie o maximum zdjec , Iwona

    OdpowiedzUsuń
  3. Napracowałaś, to widać, ale efekt wart był chyba wysiłku;-)
    I ja czekam na więcej zdjęć.
    Pozdrowienia i miłej niedzieli, pomimo pogody.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się bardzo interesująco czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooooooo kochana, tu się zapowiada coś co lubię i ta szachownica na podłodze! Cudo! Cały industrial z odzysku, u mnie prawie podobne (a podłogi na biało 'lecę' w całej chałupie, to dopiero będzie dżez).
    Ale koniecznie więcej fotek, bo też jestem nienasycona!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak,Ja też licze na wiecej fotek:))

    OdpowiedzUsuń
  7. pokój wyglada super! nawet w tych pokazanych fragmentach:-)) a podłaoga cudo- napisz prosze jak ją malowałaś ,bo zawsze sie zastanawiam jak sie maluje taką szchownice...?? Styl industrialny jak najbardziej do pokoju chłopaka pasuje, a skrzynia i kosz ( też mam taki) idealne. No i brawo dla Filipa za poduchę- pasuje doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł,jak dla mnie super pokój dla chłopaka,ale najpiękniejsza jest podłoga.Odwaliłaś kawał dobrej roboty!!!Już się nie mogę doczekać zdjęć z szafą.Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, bardzo ciekawie się zapowiada. to co widać ujmuje mnie prostotą i stylem. ale najważniejsze, że lokator jest zadowolony.
    świetna robota ta podłoga.
    a u nas już słońce wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pokój!!! nie dziwię się, że lokator zadowolony.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. No cioteczka ...warto było w tych wrocławskich gratach szperac!!:)Super,ze tam uderzyłysmy:):0A widziałas moje szafeczki z Wrocławia po metamorfozach ...tylko dziewczynskich??:)


    Ale fajnie Fi bedzie mial!!Zwalamy sie na podłoge przy najblizszej okazji!!:):)

    Dzialaj dalej ,bo piknie jest!!!
    A ja dzis u ciotki na wsi w gratach buszoałam ...cuda tam maja!!:)
    Sciskam Was cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie W NAJBLIŻSZYM CZASIE:)).
      Ciekawa jestem co ciekawego wyszperałaś:)

      Usuń
  12. Iluś :))
    potwierdzasz regułę, że nie trzeba dużych kosztów by stworzyć wspaniałe, klimatyczne wnętrze :))
    szczęka mi opadła, gdy przeczytałam, ze Ty tę podłogę"tymi ręcami" malowałaś :)) wielki ukłon :))
    nie dziwię się, że Filip zadowolony :))
    pozdrawiam Was serdecznie
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to najwięcej na farbę wydałam:), dziś będzie szafa, w końcu. Sama jestem ciekawa efektu końcowego:)
      Pozdrawiam Aniu:)

      Usuń
  13. wspaniały klimat,najlepsze jest to że nie trzeba chodzić wokół tych rzeczy i uważać by sie nie zniszczyły.Super!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny pokoik się szykuje, wykorzystanie metalowych mebli super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam industrialny styl - czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. łooooo kochana !!! Super jest !! Choć i ja domagam się więcej zdjęć :))) I ja bym się do takiego pokoiku wprowadziła :)) Pozdrowionka !!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zajawka bardzo! klimatyczna, czekam na prezentację całości z niecierpliwością! Czuję w kościach że to będzie hit!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysł na pokój dla chłopaka. Mam nadzieję, że pokażesz szersze kadry, jak już wszystko będzie na swoim miejscu. No i gratulacje dla Filipa - szczęśliwego posiadacza tego pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  19. deszcz? u nas piękne słońce :D

    fajnie się urządzacie :):) czekam na dalsze efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow! Wyszło super :)
    Kafelki na podłodze malowałaś?

    OdpowiedzUsuń
  21. Malowanie podłogi w taki wzór powaliło mnie na kolana:) Chyba bym nie dała rady...

    OdpowiedzUsuń
  22. Pokoik nabiera świetnego klimatu, do tego te dodatki z dusza !!! świetne !!! a za podłogę to chylę czoła :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem ciekawa, co będzie dalej bo zapowiada się super!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zbyt metalowo.Metal jest zimny.Jedna, dwie rzeczy sa fajne,ale zbyt duzo zmienia pokoj w koszary wojskowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) być może ale dla mnie najważniejsze, że dziecko zadowolone. Nie wszystko jeszcze widziałaś. Przy okazji miłoby było gdybyś następnym razem zechciała się podpisać, bo zimnem powiało bez imienia:))
      Pozdrawiam

      Usuń
  25. wow...cudnie:))))) bardzo mi się podoba!
    ten druciany koszyk jest wspaniały:)))

    a Anonim nie wie co dobre;) podłoga jest cudna!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny pokój dla chłopaka, zresztą dla bab też, bo sama chętnie bym się wprowadziła :) czekam niecierpliwie na więcej zdjęć!
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  27. Iluś, pokój Filipa ciekawie się zapowiada. Widać konsekwencję w tym co robisz.
    Pisz częściej, stęskniłam się za Wami ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ślicznie, cudownie... nie mogę się doczekać jak tam z Sebkiem wparzymy:):):)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pokój ciekawy dla chłopca:) ja bym szafę i kosz jednak pomalowała na biało z przecieraniami, ustawiając ją na ciemniejszym tle ściany:) ale to tylko moja wizja:))

    OdpowiedzUsuń
  30. nie zdążyłam dopisać, że bardzo kreatywna z Ciebie osóbka, pokazałaś, że za niewielkie (stosunkowo) pieniądze może być ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesteś bardzo odważna i kreatywna. Nie odważyłabym się pomalować podłogi za nic w świecie, a u Ciebie wygląda to fantastycznie. Kosz, skrzynia i pikowana szara poducha to moi faworyci. Bardzo fajnie. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)