niedziela, 9 stycznia 2011

ZNOWU ZAKUPY:)

Witajcie :)! Kobietki moje drogie chciałam Wam bardzo podziękować za komentarze w poprzednim poście, to bardzo fajne uczucie wiedzieć, że mój domek się podoba i fajne jest to, że o sprawach związanych z aranżacją i organizacją przestrzeni myślimy podobnie:).

W piątek razem z I... wybrałyśmy się na zakupy, które okazały się bardzo owocne:)i jak to mam w zwyczaju chwale się kolejnymi zakupowymi skarbami. Zakupy robię tylko w tym jednym sklepie, o którym już kilka razy pisałam, i kolejny raz będąc w nim nie wyszłam z pustymi rękoma:). Nabyłam 6 głębokich talerzy, w śmiesznej cenie: 1,50 za sztukę.


Doniczki, o których wcześniej wspomniałam...

Powiększyła się też moja kolekcja o czajniczki z kwiatuszkami:)
Komodę, która znajduje się z tyłu, też kupiłam w tym sklepie:). I dzięku Bogu, że I... była tam ze mną bo inaczej pewnie bym jej nie kupiła a w domu dostawała szału. Komoda jest ogromna, ma niecałe dwa metry i jest bardzo pojemna. Planuję ją przemalować ale dopiero na wiosnę, bo na razie nie bardzo wiem jak się to robi i muszę troszkę poczytać na ten temat. Mam jeszcze pytanko, czy któraś z Was wie, czy można dostać białą matową farbę do drewna, jeśli tak to jaka firma jest najlepsza? Będę wdzięczna za każdą podpowiedź:)

Tu czajniczki już na swoim docelowym miejscu:)

Pozdrawiam Was bardzo cieplutko i zasyłam promyczek słoneczka, bo u mnie właśnie zaświeciło:)
ila!:)

23 komentarze:

  1. same cudeńka "upolowałaś" !
    dzbanuszki cudne !!!

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Iluś, zakupy cudne, masz Ty oko:).Odnosnie farby, to jestem na czasie, bo kilka dni temu sama kupowałam.Farby sa do wyboru matowe i z polyskiem.Ja kupilam Tikkurille i jestem zadowolona (jedyny minus to dosyc duza cena,ale inne mialy podobnie).I jeszcze jedno, ważne aby farba byla akrylowa (a nie alkidowa!), wówczas łatwo wyczyścisz wszelkie zabrudzenia, pędzle etc.Pozdrawiam cieplutko, pa

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy znalazłaś Ilu. Przez ten motyw kwiatowy tak bardzo wiosennie zrobiło się u Ciebie i to w środku zimy :) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie talerze kupilas, czy zostalo kilka??? Gdzie ten sklep jest ? Moze ma jakas strone w internecie???
    A czajniki sliczne - kolekcja sie powieksza! Ag

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne przedmioty, zazdroszczę zakupów.
    Pozdrawiam noworocznie
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  6. Urzekł mnie komplet czajniczkowo-czarkowy z kwiatowym motywem. Wprowadza taki sielski klimat do wnętrz, które i tak już są bardzo swojskie i przytulne. Lubię rustykalne wnętrza, więc w Twojej kuchni już czuję się jak w domu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. tez chcę mieć taki sklep w pobliżu:( Świetne zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zakupy i to za taką cenę! :)) Co do malowania drewna to wiem tylko, że farba musi być koniecznie akrylowa, no i lepiej jakiejś dobrej firmy, bo te wszystkie tańsze są tak rozcieńczone wodą, że trzeba czasami kilkanaście razy malować...

    Bardzo jestem ciekawa co wyczarujesz z tej komody :)

    A przy okazji: napisałam ci maila z małym pytaniem :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuda :) I jak się przyłączę do prosby o jakieś namiary na sklep. Co prawda pewno to daleko, ale może kiedyś będę w okolicach :) Pozdrawiam gorąco i czekam na wyniki tiuningowania komody :)

    OdpowiedzUsuń
  10. i ja chcę do Twojego sklepu... świetne zakupy tam poczyniłaś :)
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z farb polecam akrylową firmy KABE, idealna do drewna, gęsta, nie ściekająca, dobrze kryjąca, w wielu kolorach i odcieniach. Doskonale się spisuje na ścianach i meblach.
    Zakupy superowe - szczególnie zważywszy na cenę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe łupy - tylko pozazdrościć! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakupy świetne ! Jak Ci zazdroszczę takiego sklepu!! Bardzo podobają mi się talerze!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. WITAJ
    JAKI TO SKLEP CUDNE RZECZY UPOLOWAŁAŚ ...)

    JEŚLI CHODZI O KOMODĘ TO ZAJRZYJ TU:

    WWW,KREATERIA,PL
    MOŻNA ZAMAWIAĆ PRZEZ INTERNET I SIĘ PORADZIĆ MAJĄ NAPRAWDĘ ŚWIETNE RZECZY I NIE JEST AŻ TAK DROGO...)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo udane zakupy!

    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne lupy, talerze sa rewelacyjne, piekne, taki kompecik imbryczkowy rowniez posiadam, znalazlam kiedyds na gratach w pl :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zakupy, a cena talerzy bardziej niż korzystna. Wyglądają szlachetnie, stylowo.

    OdpowiedzUsuń
  18. Sklepik wart odwiedzenia:). Nie wiem jaka to ulica ale sklep znajduje się w Świebodzinie na dworcu PKP. W sumie to dwa sklepy, jeden z meblami a drugi z rzeczami do domu:). Ceny bardzo korzystne.
    Dziękuję Wam bardzo za komantarze i pomoc w sprawie farb:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczności nabyłaś, talerzy megazazdraszczam. Aż Ci zazdroszczę takiego jednego sklepu, u nas na wsi niestety nic takiego nie funkcjonuje :((( Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ila,z poradą warto uderzyć do MariiPar albo Ity, specjalistki napewno trafnie doradzą;)

    Pozytywne metamorfozy kuchenne, ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fiu fiu, nie lada skarby za powalającą cenę. Gratuluję bardzo udanych łowów! Świetne te talerze, o czajniczkach nie wspomnę. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  22. Iluś ależ cuda! Wiesz ja dzisiaj na gratach uzupełniłem kolekcję garnuszków w zioła, takie w stylu Twoich czajniczków:)

    OdpowiedzUsuń
  23. CIOCIE KLOCIE z KIELC uwielbiają takie drobiazgi, same na swoim profilu na FB umieszczają takie zdjęcia ( http://www.facebook.com/photo.php?fbid=405331919543432&set=a.400446730031951.93049.390610827682208&type=1&theater) rzeczy które wynalazły na starociach. Choć CIOCIE dopiero się rozkręcają zapraszają na FB!
    POZDRAWIAMY!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)