czwartek, 20 stycznia 2011

STWOREK

Stworka tego uszyłam jakiś czas temu ale niestety nie spodobał się Filipowi, bo jak On to stwierdził... "jest babski". Może i jest ale mnie nadal się podoba, zwłaszcza jego kolory. Mimo tego leży w kącie i czeka na lepsze dni, może kiedyś takie nadejdą
To był mój pierwszy eksperyment szyciowy i wtedy to nawet nie miałam skrawka normalnego materiału ( normalnego to znaczy u mnie ciętego z metra) Stworek powstał ze starej zasłonki a jego sukieneczka z mojej letniej bluzki, do której już się nie mieściłam :/


Dziewczyny mam do Was jeszcze pytanie, już kilka razy pomogłyście, mam nadzieje, że teraz też mogę liczyć na Waszą pomoc:)
Chodzi mi o małe czarne magnesy na lodówkę- te okrągłe, nie mam pojęcia gdzie można takie kupić? Będę bardzo wdzięczna za pomoc. Z góry dziękuję:)!

Pozdrawiam Was cieplutko ila!

22 komentarze:

  1. jest cudny;))fajne ma szczupłe nózie;))) moze kiedys Filip sie do niego przekona;)) a magnesy najprędzej chyba gdzieś w papierniczym, ja kiedys fajne dostałam też w markecie chyba lidl ;))pozdrawiam ciepło;))

    OdpowiedzUsuń
  2. a może w czymś takim jak zaopatrzenie dla szkół ...typu CEZAS :) jesli jeszcze istnieje w Twoich okolicach
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Stworek śliczny! :)

    A małe nagnesy (nawet takie 0,5cm) kupowałam na allegro, tylko takie srebrne, za to baaardzo mocne) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny Stworek;-))) Kolory ma fajne i zgrabne nóżki;-))))) aj chciałabym mieć takie nóżki hi hi. A magnesy może kupisz w sklepach po 4 złote. Tam jest wszystko więc można zobaczyć;-))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. stworek super no a nawet mali faceci nie chcą nic babskiego ;D znam to !!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Stworek może i babski ale za to czadowy. Strasznie mi się podoba :)
    Jeśli chodzi o magnesy to miałam czarne, może jeszcze gdzieś leżą, ale zdecydowanie polecam srebrne, są mocniejsze mniejsze i ładniej wyglądają. Jeśli chcesz czarne, mogę poszukać.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ponoć tu: http://www.leroymerlin.pl/ i castoramie, nie mówiąc już o alledrogo:) królik boski:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajniutki stworek, bardzo sympatyczny. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. witam trafiłam do ciebie i bede tu bo fajny klimat u ciebie panuje. magnesy kupisz w kazdym sklepie papierniczym, stworek cudny

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stworek:)) Widzę,że Ty ciągle wiosnę zapraszasz do domku:))

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  11. Stworek jest rewelacyjny i bardzo oryginalny.
    Podobają mi się jego getry :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Stworek bardzo oryginalny!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny króliczek. Lubię takie stworki, coś w rodzaju primitiv dolls.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak wszystkie Twoje prace pelne ciepla i slodyczy.Stworek uroczy

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawadiacki stworek, a getry urocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna stworka Ci się wykluła:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie :-) Ja tez dzisiaj postawiłam hiacynty na stole.
    Magnesów tez kiedyś szukałam i oczywiście potrzebowałam natychmiast. Pamiętam, ze kupiłam w jakims gigancie w dziale z przyborami szkolnymi magnesy do tablicy (takie kolorowe kółeczka) i wydłubałam to czarne (czyli magnes) ze środka :-D

    OdpowiedzUsuń
  18. Stworek jest prześliczny, ma niepowtarzalny urok...:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Stworek dla mnie ma super getry!!!!Jesteś zdolniacha:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Stworek cudny:), jestem u Ciebie pierwszy raz i zauroczyły mnie wianki. bardzo pomysłowe i fajnie naturalne. Do takiej domowego i przytulnego miejsca chce się wracać, więc jeszcze do Ciebie nie raz zajrzę, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)