sobota, 22 stycznia 2011

ŚWIATŁO

Dziś tak pięknie świeciło słoneczko, że nie mogłam się powstrzymać i musiałam zrobić szybko kilka zdjęć. Co prawda, zdjęcia bardzo monotematyczne ale spodobała mi się gra światła i chciałam to zatrzymać na zdjęciu. Pamiętam zanim zaczęłam jeszcze pisać bloga to dylematem było to, czym będę robić zdjęcia. Naoglądałam się na Waszych blogach wspaniałych tworów i zdjęć i też mi się zachciało. Załozyłam i mimo, że 100% zdjęć na blogu to zdjęcia z telefonu i niestety nie zawsze są dobrej jakości, to nie zniechęcam się :). Wręcz przeciwnie cieszę się jak dziecko gdy jakieś wyjdzie ciekawe. Czasem jednak mam dosyć tego telefonu, bo nie współpracuje jakbym chciała ale pocieszam się myślą, że w maju spełni się marzenie o posiadaniu CANONA:)






Pozdrawiam Was cieplutko i zycze udanej niedzieli ila:)!

24 komentarze:

  1. Ila, jeśli to są zdjęcia z telefonu... to ja nie potrzebowałabym Canona ;) Ślicznie Ci wyszły
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, nie powiedziałabym w ogóle że te zdjęcia są robione telefonem, naprawdę są super :)
    pozdrawiam
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia bardzo ładne i nie wiedziałabym, czym robione, gdybyś nie napisała;) Czasami nawet z dobrego aparatu wychodzą byle jakie;) Widzę, że niemal wszędzie zaczynają królować hiacynty - fajnie połączyłaś kruchość i delikatność roślinki z surowym "opakowaniem" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no super !!!!przeczytałaś wiadomość?pozdrawiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj jaka wiosenka natych fotkach. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne hiacynty,w jakim kolorze?Ja też juz powoli wyjmuję prymulki,tak mnie rozkokosiła ta pogoda,że mam ochotę wyjąć rower i wsiąknąć na pół dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Ci wyszła ta kompozycja hiacyntów z szarym papierem. Zdjęcia są świetne i nigdy i przypuszczałabym,że zrobione są telefonem. Oj będzie się działo jak kupisz canona;)
    Pozdrawiam serdecznie i hiacyntowo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia ślicznych hiacyntów. Potwierdza się, że jeśli fotograf ma talent, to poradzi sobie z każdym sprzętem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę uwierzyć, że to zdjęcia robione telefonem. Są rewelacyjne, mają wspaniały klimat, do tego takie wyraźne i z nasyconymi kolorami. Ręka mistrzyni...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ila,robisz świetne zdjęcia. Nie przypuszczałam,że robisz je telefonem.Są naprawdę świetne!
    A Twoje hiacynty już za chwileczkę będą pięknie pachniały!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Tęsknię już trochę za zielonym i za słonkiem. Napatrzyłam się na Twoje piękne zdjęcia i też skusiłam się na hiacyntowe cebulki. A za oknem sypie śnieg.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia są bardzo ładnie zrobione- nigdy nie powiedziałabym, że telefonem :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Telefonem hmmm.. pewnie robił je jakiś fotograf..a tak na poważnie super zdjęcia, aż się boję pomyśleć jakie będziesz robiła aparatem. Sama od niedawna zaczęłam robić zdjęcia i jest to świetna zabawa :))

    OdpowiedzUsuń
  15. telefonem? nigdy bym nie wpadla, pomyslec co bedzie sie dzialo jak bedziesz miala wymarzony aparat :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, chyba nas tu nabierasz:).Jesli zdjecia robione sa komórką, to efekt naprawde wspanialy!
    Piekne swiatlo uchwyciłaś.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten kubek co jest na zdjęciu to jest właśnie ten co ci pisałam w e-mailu ! ;) pozdrawiam gorąco , Aneta ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Telefonem?? jestem pod wrażeniem:) to musi być jakiś cyborg telefon:)) piękne cienie!

    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  19. to są zdjęcia telefonem??????to ja chce taki telefon do robienia zdjęć;))))))zdjęcia wyszły przepięknie, gra światła niesamowita-sesja udana w 200% buziaki wieczorne;)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziś poszło do Łagowa !Podobno jutro ma dotrzeć !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. A tak z innej beczki. Kiedyś pokazywałaś porcelanę którą kupiłaś "Fryderykę" przepiękna, pozazdrościłam Ci i znalazłam ją na allegro, ale mam dylemat - jest do wyboru biała i kość słoniowa, i nie mogę się zdecydować. Jak sądzisz która będzie bardziej pasowała do mojej chałupy??

    OdpowiedzUsuń
  22. ... ja też wpadłam tu na chwilkę i tak mnie dopadło, że hiacynty mam już u siebie ... Podaję dalej to miłe uczucie ...

    OdpowiedzUsuń
  23. Och dziś u mnie też pięknie było, ale nie zdążyłam ze zdjęciami.... a też mam takie cudnie klujące się życie.
    Takie małe, a taka radocha ;-)

    Ściskam :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)