poniedziałek, 11 września 2017

ROBACZKI MOGĄ BYĆ FAJNE:)

Dawno temu kupiłam sobie tamborek do haftowania, ale nie wychodziło mi to haftowanie tak jak chciałam więc, rzuciłam go w kąt. Wolę zdecydowanie haftować trzymając materiał w dłoniach, lepiej go wtedy czuję:). I tak tamborek sobie powisiał na wieszaczku, do momentu, kiedy o prezent na rocznice ślubu nie poprosiła mnie pewna pani, a miał być oryginalny i nietuzinkowy.
Pomyślałam, że wyhaftuję parę trzymającą się za dłonie i umieszczę to w rameczce, (której niestety nie mogłam nigdzie dostać) więc padło na tamborek...Niestety zdjęcia nie mam nie zdążyłam zrobić, ale od tego zaczęła się moja przygoda z haftami na tamborku:)
Oryginalnie wyglądają i co tu dużo mówić, przyciągają oko:). W internecie, okazuje się, że jest mnóstwo obrazków umieszczonych własnie na tamborkach i bardzo fajnie to wygląda.
Ja wymyśliłam sobie robale, tak jakoś bo uznałam, że nawet taka istotka jak niezbyt ładny robak może być fajna i ciekawa, jeśli zostanie pokazana z innej perspektywy, poza tym bardzo podoba mi się jednokolorowy haft, wygląda troszkę jak szkic ołówkiem robiony. W internecie jest wiele tego typu prac, więc się zainspirowałam:) I oto efekty mojej pracy dziś wam przedstawiam:)
Już wcześniej na instagramie pokazywałam je i pytałyście czy są na sprzedaż, tak można je kupić na moim drugim blogu Zapach Rumianku, będą dostępne:)












Tu już na ścianie nad łóżkiem mojego syna...


15 komentarzy:

  1. Superowe takie robaczki to ja lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te robale :-) Podobają mi się i robale, i pomysł umieszczania haftów w ramie z tamborka. A co do bluzy - żałuję, że jej sobie nie kupiłam, chociaż by była mocno oversize ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie to wygląda. Super wszystko sfotografowałaś, tak jesiennie. Bardzo przyjemnie się patrzy. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne i milutkie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście wyglądają super :) Jeszcze się nie spotkałam z taką ozdobą

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozkoszne - też chce takie! :)
    Wyglądają fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie umiem haftować ale te prace bardzo mi się podobają i warto spróbować :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne : )Dzięki Tobie chyba polubię robale ; ). Po prostu je odczarowałaś : )

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne dekoracje :)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudne zrobiłaś! Bardzo mi się podobają! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. i really likes your blog and You have shared the whole concept really well. and Very beautifully soulful read! thanks for sharing.
    ลา ลีกา สเปน

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)