sobota, 16 września 2017

DOMOWE KADRY

Witajcie:)
Mam dziś dla Was domowe kadry, prosiłyście abym na bloga kilka zdjęć domowych wkleiła z instaramu, więc to czynię:)
Zdjęcia już sporo czasu temu zrobione zostały i domek dosyć często swoje szaty zmienia, jak to u mnie, ale lubię tak i nie wyobrażam sobie inaczej...

Przedpokój wygląda w końcu tak, że nie kusi mnie do zmian i kolorystyka bardzo mi odpowiada, w Boczowie na gratach kupiłam plecione kapelusze za grosze, ale cały klimat robi według mnie owca, którą od pierwszego wejrzenia pokochałam miłością wielką i uwielbiam się na nią tak po prostu gapić:). Tablica w drewnianej ramce, to dosyć nowy, przypadkowy zakup, kupiłam trzy, nie mogłam przejść obojętnie:)


 Całe lato zamiast bluz na wieszakach wisiały moje ulubione torby, i za każdym razem gdy szłam do sklepu miałam problem z wyborem, szczęście, że tylko trzy mam :)




Uwielbiam kuchnię z tej perspektywy, emaliowane miski w doskonałym stanie też za grosze kupiłam w lumpie. Czasem mam szczęście i uda mi się wyszperać perełki...
Minimalistką chyba nigdy nie będę, ale też nie wyobrażam sobie mojego domku bez tych wszystkich  rzeczy, niektóre są mi potrzebne inne mniej ale lubię klimat jaki wszystkie razem tworzą:)


I ogródek nasz uwielbiam... teraz jest zimno i dni coraz krótsze, i już nie spędzam w nim tak dużo czasu jak latem, ale już nie wyobrażam sobie naszego domku bez ogrodu, a ten jest w sam raz na miarę naszych potrzeb... I mogę go ogarnąć w ciągu jednego dnia:)


Pozdrawiam Was cieplutko ila:)

33 komentarze:

  1. Przepięknie!!! Bardzo lubię klimat jaki panuje w twojej kuchni !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Klimatyczny przedpokój (owca rzeczywiście przykuwa uwagę), od razu zachęca do wejścia dalej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wełniasta jest super. Twój ogród zreszta też, zaprasza na laniuchowanie. Oj, mogłoby to lato na jeszcze trochę pozostać u nas. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłoby ale jesień też jest piękna, tylko temperatury troszkę odstraszają, no ale zawsze pled można ze sobą do ogrodu zabrać:)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. Cudownie u Ciebie i bardzo przytulnie!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 100 % natury w twoich zdjęciach :)
    Uwielbiam takie klimaty.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bosko. Klimatycznie. Bardzo klimatycznie. Nie lubię nowoczesnego wystroju. U Ciebie czułabym się wspaniale. Pozdrawiam cieplutko. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agnieszko:), no lubie swój domek tak po prostu, nie będę tego ukrywać i cieszę się,że to widać:)

      Usuń
  7. Zawsze jest miło przybić do Twojej przystani:)Sielskość i ciepło:)Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuś dziękuję za odwiedziny i dobre słowo, zapraszam zawsze serdecznie:)

      Usuń
  8. piękne pstryki :))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. i really likes your blog and You have shared the whole concept really well. and Very beautifully soulful read! thanks for sharing.
    ลา ลีกา สเปน

    OdpowiedzUsuń
  10. Owca wymiata, pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tu być. Jak zwykle jestem w niebie. Kapelusze rewelacja a owca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam zawsze bardzo serdecznie:)!
      I dziękuję,za odwiedziny:)
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  12. thank you for this your broadcast provided bright clear concept..
    หนังไทยใหม่

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedy zaglądam do Twojej kuchni zawsze jestem oczarowana.Prostota i sielskośc, to to co w niej króluje i zachwyca.
    Przedpokój idealnie z nią współgra! Miodzioooo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lilu dziękuję Ci za te słowa, dla mnie to najważniejsze aby czuć się w swoim domu dobrze. i nie muszę mieć wyszukanych rzeczy, z tymi mi wspaniale:)))
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  14. Piękna jest Twoja przystań! Kiedy zaglądała tu parę lat temu, pamiętam że maiałm podobne wrażenie - ale tu gustownie!! Masz piękny ogródek, którego fragment widać, kuchnię (jestem zafiksowana na punkcie wiejskich kuchni). To wielka sztuka urządzić dom w stylu wiejskim, ale bez naleciałości miejskich albo scandi jak to z reguły, jest u Cibie tak prosto i przytulnie, i tak harmonijnie, że sama chciałbym tam się wprosić na kawę albo chociaż kompot!!! Nie przestawaj pisac, jest pięknie, jeszcze do Ciebie wrócę, pozdrawiam! Ślicznie tu... Mamy podobny gust, tyle że mój jeszcze nie taki ogarnięty w temacie wiejskim jak Twój, mam problem ze sztuką wyboru - bo kocham barwy tak samo jak pastele, więc tu będę zaglądać do Ciebie, co by się czasem ogarnąć pastelowo, jesli mi za dużo po mojej kuchni kolory wyobraźnia zacznie rozlewać... Miłej soboty Ci życzę, pozdrawiam Cię!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)