środa, 30 marca 2016

...

Zastanawiałam się nad tytułem dzisiejszego posta i nic sensownego do głowy przyjść nie chciało...jednak spoglądając na zdjęcia sami zorientujecie się o co chodzi:)
No ale ogólnie rzecz ujmując  JEST POZYTYWNIE!:)))

Dzisiejszym postem nawiązuję do POPRZEDNIEGO...

Tu z moim małżonkiem tuż po biegu oczywiście ja w roli kibica, dokładnie w Wielkanocny Poniedziałek (bieg do Pustego Grobu)... nowy rekord Pawła:)
To chyba moje pierwsze zdjęcie, które chciałam sobie zrobić tak po prostu:)


A tu też z małżonkiem oczywiście w lipcu zeszłego roku:)
Nie muszę chyba więcej nic pisać



A taka piękna wiosna przywitała nas w Nowej Soli



Pozdrawiam Was cieplutko:)
Ps. proszę bądźcie łaskawe w komentowaniu:))))
ila

30 komentarzy:

  1. Nie dziwię się Twojemu pozytywnemu nastrojowi- wyglądasz super i zmiana w porównaniu z poprzednim zdjęciem jest imponująca ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ilonko SZACUN, jak to mówią nastolatki :) Pięknie wyglądacie oboje :) Pozdrawiam serdecznie:) Agnieszka G.

    OdpowiedzUsuń
  3. Idzie wiosna, idą zmiany :)
    Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna z Was para, a Ty wyglądasz kwitnąco... Wiosna-radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo Ty! To moze i ja za rok pokażę zdjęcia???

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie wyglądacie. Gratuluję z całego serca. Sama jednak jestem na rozdrożu jak zacząć, bo to chyba najtrudniej. I czy wytrwam?.... Jesteś dla mnie doskonałym przykładem.
    Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. Iluś dałaś czadu... ślicznie razem wyglądacie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ilonko, gratuluję! Pieknie wyglądacie razem. Podziwiam za wytrwałość i pozytywne myślenie. Tak trzymaj, bo efekty są naprawdę imponujace. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. he ,he Ila :))) a Ty myślisz ,że dlaczego ja z krzaków nie wyłażę :))))))))wiem kochana jak to jest :))) obiecuję sobie ,że jak wpadnę w te krzaki tzn w ogródek to coś drgnie w dół :))))))))narazie se naciągnęłam ścięgno ,bo zaczęłam przemierzać Łódź na piechotę :))))) buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow!! BRAWO! Kłaniam się za Twą wytrwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Gdybym była facetem , to ale bym brała! ;)
    Ja niestety jestem dopiero na początku takiej drogi, a raczej poboczu. Cieszę się, że wreszcie pokończyły się wszelkie święta i wreszcie będę mogła zająć się sobą.
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  12. Brawo, Kochana dla Ciebie. Wyglądasz kwitnąco. Pozdrawiam cieplutko i serdecznie zapraszam do siebie, Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pamiętam Cię z sesji MM i powiem, że duuuuzo Cię ubyło. Naprawdę gratuluję bo sama wiem ile siły, łez i ciężkiej pracy włożyłaś w to jak wyglądasz. Jesteś moją bohaterką Ilona!!! Ogromnie Ci gratuluję i trzymam kciuki. Pozdrawiam bardzo...:)

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie Trzymam kciuki:-) Super wyglądasz :-) dalej dalej ....

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale Ilu!
    I piękne to przedostatnie zdjęcie:)
    Pozdrowienia!
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale słoneczne fotki. A u mnie pada, zimno... :-(

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobrze wykonany blog, artykuły treściwe i z poważnym przekazem. Mogę śmiało go polecić znajomym, którzy z pewnością polubią go tak samo jak ja. Przy okazji chciałbym zachęcić do odwiedzenia strony wypas owiec Józefów, która porusza podobną tematykę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ilonka tak trzymać!
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje ogromne;) A mam pytanie czy to Nowa Sól, woj. lubuskie? Pozdrawiam Malwina

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. :) miło mi, czyli nie daleka droga do Sosnowego Lasu;) Pozdrawiam także z lubuskiego, Malwina

      Usuń
  21. Super Ila :) Tylko nie zniknij jak tak dalej pójdzie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)