środa, 2 grudnia 2015

Z WIANUSZKIEM:)

Lubię je fotografować, szyć i tak po prostu na nie patrzeć:). Serca, tym razem z motywem wianka, wyjątkowo świątecznie mi się kojarzą. Nie są nowością, bo w zeszłym roku już je robiłam, ale wtedy tylko szare powstały, w tej chwili poeksperymentowałam z lnem i jak dla mnie efekt super. Lubię lniane szarości w połączeniu z bielą i zielenią, uspakajają mnie, a przy okazji wprowadzają odrobinę elegancji w otoczeniu. 
Serduszka wspaniale prezentują się na świątecznym drzewku, mam kilka z zeszłego roku, i w tym roku też specjalnie je doszywałam, więc jeśli ktoś zainteresowany to zapraszam do ZAPACHU RUMIANKU:))))












I zupełnie nowe sobie wymyśliłam, ze śnieżynką moją od lat uwielbianą ale na groszkowym materiale, strasznie je lubię:)), i dla Was też dostępne będą, a jak podzielę się!




Pozdrawiam grudniowo i zmykam do serduszkowania
ila

14 komentarzy:

Dziękuję za Twój komentarz:)