niedziela, 13 grudnia 2015

MAŁA CHOINECZKA

Zawsze o tej porze mam dylemat jak ubrać dom na święta aby było troszkę inaczej niż rok temu, ale i tak zazwyczaj wychodzi jak zawsze, czyli jasne kolory, czerwony tylko w kuchni i jak najwięcej światełek. Jestem wierna naturalnym dekoracjom i maksymie " im mniej tym lepiej", bo przy tak małym metrażu, o "bałagan dekoracyjny" nietrudno.  
Domek już udekorowany, jeszcze tylko brakuje choinki, tej głównej bo maleńka od kilku dni cieszy nasze oczy. Przyozdobiona przeźroczystą bombką, druga identycznej wielkości stanęła u Filipa w pokoju, na większą w tym roku miejsca bark bo mamusia zrobiła sobie pracownię, na miejscu poprzedniczki, ale Filip zadowolony i z takiej, najważniejsze, że coś zielonego stoi. Moje dziecko w tych sprawach jest bardzo mało wymagające:)

Dzisiejszego posta piszę na raty bo z regularnością, co 5 min komputerowi odcina prąd, nie mam pojęcia dlaczego:( No ale wiem jedno, dosłownie z regularnością co dwa lata psują nam się sprzęty elektroniczne. ZAWSZE dokładnie w grudniu przed świętami, i  chyba będziemy zmuszeni zawieźć komputer do serwisu jeszcze przed świętami. Można oszaleć.











Co roku wieszam też na suficie delikatne szydełkowe śnieżynki i bombki, w tym roku zawisły tuż nad stołem, pięknie się kołyszą przy najmniejszym podmuchu powietrza.
Przybyły mi też plastikowe  duże śnieżynki, przypominające zmrożone płatki śniegu. Mimo, że nie cierpię plastiku i w domu staram się go nie mieć, to te gwiadki tak mnie zauroczyły, że nie mogłam przejść obok nich obojętnie. Paweł jak zawsze szczery podsumował mój zakup jednym zdaniem-
" Co, plasticzki w tym roku się podobają?"  No te się podobają, co zrobić:)


Zmykam do serduszkowania, bo od poniedziałku obiecane paczuszki do Was wysyłam:))
Pozdrawiam Was wieczorową porą
ila

17 komentarzy:

  1. Ślicznie. Ta girlanda na schodach rewelacyjnie wygląda .Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie! Szczególnie podoba mi się ta jedna bombka na choince :) No i poręcz przystrojona przepięknie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie, ta poręcz wygląda super. A choineczka z bombką śliczna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. mogłabym się do Was przeprowadzić :))) ale nie martw się nie na długo :))) bo mnie ciągle miota między rustykalnością ,a skandynawią :)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. slicznie delikatnie podoba mi sie i te skrzydła na swieczniku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię te Twoje subtelności :) też wyznaję zasadę, że im mniej, tym lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A gdzie można kupić takie urocze plastiki???

    OdpowiedzUsuń
  8. W Świebodzinie w kwiaciarni:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie! Gwiazdki i bombki przy zwisające z sufity mnie zauroczyły. Jest tak domowo, ciepło, naturalnie.
    Pozdrawiam. Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny wystrój...gustowne,piękne,proste detale. Miłych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bajeczny klimat.
    Dziękuję za życzenia
    i życzę spokojnych i wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak pięknie tu u Ciebie...
    Świąteczne życzenia ślę...
    Martita

    OdpowiedzUsuń
  13. Radosnego świętowania w gronie najbliższych! Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam,
    podziwiam piękne wnętrza. Szukam wlasnie oswietlenia do swojego salonu, Twoj jest cudowny. Moglabym sie dowiedziec gdzie go kupiłaś? Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)