niedziela, 27 grudnia 2015

KUCHNIA JUŻ PO ŚWIĘTACH...

Wypadałoby powiedzieć " Święta, święta, już po świętach":), ale w tym roku jakoś wyjątkowo się nimi cieszyłam i nie czuję smutku, że już po.
Spędziliśmy cudownie czas...
I do tego goście, rodzina i przyjaciele, nie mogło być wspanialej:)))
Mam nadzieję, że Wasze święta również były udane

Na zakończenie wklejam kilka zdjęć świątecznej kuchenki, z czerwonymi akcentami:)
Ps. Dziękuję Wam bardzo za świąteczne życzenia:)) 






Pozdrawiam Was cieplutko
ila

14 komentarzy:

  1. W takim wnętrzu to święta jeszcze potrwają.. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda Twój domek w świątecznym ubranku, miło świętować w takim otoczeniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromnie mi się u Ciebie podoba o każdej porze roku :-). A zdradzisz skąd pochodzą akrylowe gwiazdki? W całym internecie znalałam je tylko w jednym miejscu, ale brak sprzedaży detalicznej :-(. Życzę miłego odpoczywania po Świętach :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, śnieżynki kupiłam w kwiaciarni Elian w Świebodzinie, ale w Sulęcinie też w kwiaciarni widziałam:). W internecie nie spotkałam

      Usuń
  4. Moje klimaty, nawet radio mamy takie samo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie Iluś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo nastrojowo. Jeszcze parę świątecznych dni przed nami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przytulnie i te wymarzone śnieżynki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta wisząca półka i gadżety na niej prezentują się fantastycznie :) Pięknie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądają te śnieżynki nad stołem! :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Czerwone akcenty cudne, ale mnie i tak się najbardziej podoba klimat ze świecami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczna masz ta kuchnie, jestem na etapie urządzania własnej i szukam inspiracji... Zazdrostka obłędna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)