piątek, 7 marca 2014

ZROBIONE NA SZARO!

No to pojechałam po całości:) A zaczęło się od  futryny, którą musiałam zrobić. Drzwi miały pierwotnie bardzo wąską futrynę, która przy ich wymianie została naruszona razem ze ścianą, ścianę kilka razy szpachlowałam ale ciągle odpadał tynk, i bardzo mnie to irytowało, aż wpadłam na pomysł aby poszerzyć futrynę. Kupiłam więc drewniane listewki, docięłam na wymiar i przykleiłam, szpary zakleiłam malowalnym sylikonem a wszystko przemalowałam na szaro:) Farba ma lekki połysk i kolor fajnie odbija światło. Wymieniłam sobie też  słoiczki na półkach, teraz wszystkie mam identyczne. Słoiczki kupiłam w sklepie WSZYSTKO ZA 5 zł:), bo lubię robić w tym sklepie zakupy! Mają tam dużo dziadostwa ale czasem można wyszperać perełki:). Identyczne słoiczki w sklepie internetowym widziałam po 16 zł za sztukę.  


Mam już kilka rodzajów tych słoiczków, jedne okrągłe inne pękate, ale te też podobają mi się bardzo i pasują do mojej kuchni. W końcu wszystkie słoiki mam identyczne.






Pozdrawiam cieplutko i życzę Wam wszystkiego najlepszego z okazji jutrzejszego Dnia Kobiet
ila:)

43 komentarze:

  1. Słoiki super a szary uwielbiam w każdym odcieniu i na wszystkim:))
    Miłego łikendu:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ładnie, ale ładnie :) Też mam szare drzwi, stare, przemalowane :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne drzwi :) A słoiki mam takie same - tylko że dałam za nie nieco więcej niż 5 zł ..... ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. o ,ja mam taki sam problem z odpadającym tynkiem przy futrynie i starych drzwiach .Tyle ,że u mnie listwy chyba odpadają bo same drzwi są tak masakrycznie źle osadzone,że chyba musiał je ktoś po pijaku robić :) Piękna szarość wyszła ,a słoiczków zazdroszczę ,ja póki co jedynie poszalałam w plastikach :) Może,kiedyś mnie będzie stać na jakieś szkło .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uwielbiam takie sklepy bo można trafić na fajne rzeczy za małą kasę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurczę, ale się rozkręciłaś z tym szarym, ale warto, bardzo mi się podoba i sama mam ochotę złapać za farbę - ale u mnie to większy remont potrzebny, bo wiesz jak to jest, jak się zacznie jedno to i drugie zaraz wychodzi i tak dalej...
    uściski,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  7. Złota rączka z ciebie :) Drzwi wyglądają super! Ja też zawsze zaglądam do takich sklepów za słoikami -takimi jak te twoje-lub za jakimiś innymi pierdółkami ;p
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Drzwi wyglądają bardzo dobrze w tym kolorze, a pojemniczki śliczne, bardzo takie lubię. Nie wiedziałam, że można je kupić za tak niską cenę, poszukam ich u siebie.
    Wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystko wygląda fantastycznie!!!A słoiczki u w mojej kuchni wyglądałyby świetnie:)Muszę zajrzeć do skelpiku za 5 zł:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te słoiczki,ślicznie wyglądają u Ciebie:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Furtyna wyszła idealnie! A sloiczki tez mam takie:-) za male dalam 2.99zl:-) a ile placilas za te najwieksze sloiczki?

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, uwielbiam szary! Muszę się koniecznie wybrac do sklepu za 4zł:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne półeczki. Ten zakątek kuchni wygląda świetnie, a drzwi fajnie kontrastują z resztą wnętrza. Jak dla mnie bomba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wzajemności w jutrzejsze święto! Fajnie wyglądają te szare drzwi. Też lubię słoiczki :-) i sklepy wszystko po 5 mają często perełki.

    OdpowiedzUsuń
  15. No normalnie zazdroszczę tych słoiczków!:) Muszę u siebie połazić po takich sklepach ;)
    Wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko bardzo fajnie ze sobą współgra :) Zapraszam Ciebie Ila do przyłączenia się do akcji charytatywnej organizowanej na moim blogu
    http://arsownia.blogspot.com/2014/03/44-pomagamy-stasiowi.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie też dziś n szaro :)
    fajnie te drzwi wyszły

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor co to za farb ??? A słoiczki sama mam ich kilka z tego sklepu po co przepłacać :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie to wygląda ;-). I drzwi i słoiczki. Pasuje ekstra ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słoiki naprawdę śliczne, fajnie się prezentują, chyba pójdę pobuszować po sklepach typu wszystko za 5 zł., szare drzwi rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne ,szare drzwi! Jesteś niesamowita: kupiłam, przykleiłam, pomalowałam - tak jakbyś piszała o malowanieu paznokci.
    Słoiczki super- też lubię sklepy po 5 zeta - kilka perełek wynalazłam..... Słoiczków takich nie widziałam a przydałyby się .....

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo Iluś podoba mi się Twój dom :) A w ogóle to Ty jesteś pomysłowy Dobromir :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny klimat u Ciebie. Słoiczki świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Iluś jak zawsze pięknie, wszystkiego dobrego w naszym Dniu Ci życzę pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  25. Drzwi wyglądają świetnie :) cała aranżacja w kuchni też :)

    OdpowiedzUsuń
  26. hej Ila! o jak ładnie je przemalowałaś:))) super teraz się prezentują!
    no i te półeczki otwarte... słoiki. Wszystko tworzy bardzo ładną całość.
    dobrego dnia kobitko;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne masz drzwi!!!!! Bardzo miło u Ciebie.

    Uściski 8-marcowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Moją miłość do szarego we wnętrzach wszyscy znają, więc zachwycona jestem Twoim pomysłem i wykonaniem go, bo dzrwi wyglądają bombowo, nabrały wyrazu i klasy. Słoje śliczne. Ja kocham przezroczyste, pękate pojemniki na "wszystko". Buziaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie się wszystko razem komponuje,pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zakupy po 5 zł. A w jednym stylu pojemniki zmieniają cały wygląd- w sklepach firmowych zapłaciłabyś kilkakrotnie więcej w Ib.. .. jakimś tam czy innym skandynawsko-angielkim szyku, a pewnie wszystko robili ci sami ludzie, tylko pod innymi markami :)
    A szary to nowy biały i u mnie w nowym domu tez zagości :0 pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. A jeszcze , dołączam do grona Twoich obserwatorów bo ciekawie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Szare drzwi wyglądają rewelacyjnie - kolor wygląda naprawdę świetnie - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. Iluś, jak ja kocham to Twoje dopieszczanie kuchni!:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. No i proszę, wygląda świetnie i jest praktycznie, takie 2 w 1:) Podobają mi się też te cztery półeczki o różnej długości... Macham!:):)

    OdpowiedzUsuń
  35. Słoiczki urocze, ale jakoś zawsze mi się wydawało, że trzymać je na wierzchu to i się kurz szybko osadza, i tak jakoś półka wygląda na zagraconą. A może to kwestia wnętrza...

    OdpowiedzUsuń
  36. Swietne te słoiki, też poluję na kakieś tamie, muszę sie wybrać do sklepu po 5 zl (jak tylko będę mogła).

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny kolor rzuciłaś na drzwi , musisz koniecznie spojrzeć na moje candy , tam znajdziesz coś co bardzo by ci się przydało do tego pomieszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  38. Drzwi wyszły ślicznie, a półeczki z tymi słoiczkami wyglądają bajecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo fajnie tutaj u Ciebie !
    Drzwi wyszły idealnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Drzwi do zakochania....inspirujaco i ukłony dla talentu Kochana..kolekcja sloiczkow urocza! Dawno nie wiem dlaczego mnie u Ciebie nie było, wiec expressowo nadrabiam!
    Pozdrawienia i serdeczności i zapraszam w moje londyńskie progi
    With Love
    Ania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)