środa, 26 marca 2014

PRZYGOTOWANIA:)

W tym roku na moim wielkanocnym stole będzie kolorowo, poczyniłam dziś do tego pierwsze przymiarki, do których zainspirowały mnie przepiękne ręcznie malowane szklane jaja ze sklepu BOMBKARNIA.
Wcześniej nie przepadałam za takimi dekoracjami ale jak zobaczyłam pierwszy raz te jaja, to wiedziałam, że będzie im u mnie dobrze:).Od razu przed oczami miałam wizję gdzie i jak  udekoruję nimi dom.
Bombkarnia to internetowy sklepik z rękodzielniczymi wyrobami, głównie bombkami ale można tam znaleźć wiele innych interesujących rzeczy jak np. te przecudnej urody jaja, szklane motyle czy wydmuszki. Artyści malujący jaja czerpią inspiracje z wzornictwa ludowego. Moje jaja mają wzory zaczerpnięte z haftów łowickiego i krakowskiego...

Niebieski kwiat to fragment haftu łowickiego, przepięknie starannie wykonany kwiat obsypany delikatnym brokatem, który pięknie odbija światło.






I mój ulubiony haft krakowski, delikatny misternie wykonany, doskonały. Również obsypany jest brokatem.
Dzisiejsze zdjęcia to dopiero przymiarka do wielkanocnych dekoracji. Natomiast wiem  już na pewno, że w tym roku Wielkanocny stół  będzie inny od tych z poprzednich lat...




No ale rustykalnie pozostanie nadal, tylko z kroplą niebieskiego:)




Uwielbiam te bombeczki powtykane między kwiaty, prosta kompozycja a jakże efektowna:)




Pozdrawiam Was wiosennie, do następnego:)
ila

38 komentarzy:

  1. hej Ila! jej cudne są te jaja bombeczki:)))))))))))))
    śliczne aranżacje zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie świetny sklepik mają tam niezłe jaja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie świetny sklepik mają tam niezłe jaja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombkarnię znam..Juz kupiłam tam parę jajek...Pięknie u Ciebie....

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne te jajeczka-bombki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, muszę też tam zajrzeć. Pięknie będzie wyglądał twój wielkanocny stół w takich klimatach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne delikatne bombeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. proszę bombeczki w dekoracje wielkanocne - ciekawe :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to takie jajkowe bombeczki więc na Wielkanoc się nadają:)

      Usuń
  9. Ilona stronę znam, rozpływałam się nad babkami przed Bożym Narodzeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No te świąteczne tez piękne są! Może się skuszę:)

      Usuń
  10. Piękne delikatne wzory i kto by pomyślał bombki na wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo to takie wiosenne bombki:)pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  11. Śliczne inspirujące zdjęcia, a te szklane jajeczka cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się pięknie. Zaraz pędzę na stronę przeglądać ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne delikatne wzory i pomyslec bombki w Welkanocne Świeta a jakie wspaniałe serdecznie pozdrawiam(mam pytanie czy mogę zabrać dwa zdjecia opiszę że to od CIEBIE)mam dwa blogi;PRZYSTAŃ oraz ten co piszę komentarz dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to takie bombki w kształcie jaj, więc nie bombki:)))
      Tak zdjęcia możesz wziąć:))
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. Dziękuje bardzo miłej i cudownej niedzieli takiej jak u mnie w słoneczku i ciepełku serdecznie pozdrawiam

      Usuń
  14. Istne dziela sztuki!
    A Wielkanoc w tym roku bedzie u Ciebie naprawde interesujaca, piekne zestawienia.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne! Wszystkie bez wyjątku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapowiedź Wielkanocy przeurocza, czekam na więcej!:):) Macham ciepło!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję,że wyjdzie jak zaplanowałam:)Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  17. Spóźnione wszystkiego najlepszego z okazji dwudziestego piątego! Nie jestem pewna czy coś mi się nie plącze, ale nawet jeśli, to dobrych życzeń nigdy za dużo!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och dziękuję bardzo! Przede wszystkim za pamięć:)

      Usuń
  18. jakie cudeńka ludzie robią, a u Ciebie już pachnie świętami:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czuć Wielkanoc, inspirująco cudownie:) Bardzo Mi się podoba! Pozdrawiam!

    floweryelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Czuć Wielkanoc, inspirująco cudownie:) Bardzo Mi się podoba! Pozdrawiam!

    floweryelephant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne dekoracje :) Aż poczułam Wielkanoc :)
    Zapraszam i zachęcam do obserwowania :) http://diary-black-heart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. fantastycznie wyglądają te bombko - jajka ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczną kolorystykę wybrałaś. Zdjęcia super, a same pisanko-bombeczki delikatne, niepowtarzalne i przecudne
    Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  24. Cześć, to ja Bożenka, muszę potwierdzać, iż niezmiernie frapująco prowadzisz swojego bloga, wielce ochoczo na niego wejdę napewno kiedyś, pozdrawiam Ciebie, całusy !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)