czwartek, 23 listopada 2017

SERCOWY LISTOPAD...

W końcu zmobilizowałam się, żeby napisać posta, już dawno miałam to zrobić ale ostatnio doskwiera mi brak czasu. Po uszy siedzę w sercach, opanowały całe moje mieszkanie i chwilowo nawet życie.
Jak długo je robię, to jeszcze nie miałam takiego roku, żeby mieć aż tyle zamówień, i to wszystko dzięki Wam. dziękuję bardzo:)
Dawno temu jak zaczynałam je haftować, marzyłam żeby kiedyś to niepozorne serduszko stało się moim znakiem rozpoznawczym, i w tym roku tak się stało!:)
Ależ się cieszę! To dla mnie ogromna przyjemność czytać, że serca moje bardzo Wam się podobają, że chcecie mieć je na świątecznym drzewku, że Wasze świąteczne drzewko będzie ubrane tylko w moje serduszka, ogromnie mnie to cieszy i bardzo Wam za te słowa dziękuję:)
Od początku października uszyłam ponad 400 serc, część z moimi ukochanymi haftami, część z drewnianymi guziczkami czy w krateczkę czerwono-białą. Wysłałam ich dużo do dwóch galerii, może będziecie miały okazję tam je nabyć:) Będą u Karolinki Marzę więc jestem w Bochni i u Marty w Kłodzku... I nadal realizuję zamówienia, na tą chwilę wszelkie osobiste przyjemności odwiesiłam na hak. I czasem nawet nie ogarniam jaki jest akurat dzień tygodnia:)
Wszystkie hafty są mojego autorstwa a w tym roku powstał kolejny, do kolekcji-ostrokrzew, jednak Waszym ulubionym od lat jest niepozorny okrągły wianuszek:)
Uwielbiam je haftować:)!

Serduszka w kilku odcieniach beżu...


w szarościach, te cieszą się największym zainteresowaniem:)


choineczki-mój ulubiony haft, bardzo delikatny i subtelny, mimo,że zajmuje całą powierzchnię serca, to wydaje się bardzo ulotny...


Ostrokrzew, nowy w tym roku ale znalazł już swoich fanów:)


Delikatny wianuszek z czerwonymi owocami, na żywo bardzo ładnie się prezentuje w połączeniu z ta krateczką...


I wianuszek na kremowym materiale w złote groszki, bardzo subtelny, też znalazł grono fanów:)


śnieżynka...

ostrokrzew na złotych groszkach, przypomina mi stare ozdoby choinkowe...


I pokój opanowany przez serca, wisiały na wszelkich możliwych wieszaczkach, i w kuchni i w przedpokoju nawet:)


29 komentarzy:

  1. dzień dobry,gdzie można kupić pani serduszka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam serdecznie, w tym roku niestety już nie przyjmuję nowych zamówień, nie dałabym rady ich zrobić, ale w przyszłym roku serdecznie zapraszam:)

      Usuń
  2. Czy można zamówić takie urocze serduszka bezpośrednio u Pan? Joasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, można ale niestety już nie w tym roku.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Wszystkie wzory są piękne : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie serduszka są przepiękne. Podziwiam. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile pracy Ciebie kosztowały to nawet nie mogę sobie wyobrazić. Są piękne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te Twoje wyroby i chodź choinkę mam ubraną w zupełnie innym ,,styl,, (o ile można to tak ująć) to takie serce z przyjemnością powiesiłabym w kuchni...ta jemioła, świerk...wdzięcznie to wygląda. Ilonka w przyszłym roku wciągnij mnie na listę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm wystawila Pani serca ktore juz kupic nie mozna? To kiedy mielismy skladac zamowienia?? Chcialam juz dawno kupic dopytywalam ciagle i nie mowila Pani ze mam skladac zamowienie tylko ze mam czekac. Teraz sa zamieszczone a kupic nie mozna. O co chodzi?! To na co ja czekalam? Prosze o odpowiedz. Asia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu były na instagramie i na facebooku Zapach Rumianku wystawione, doszywam kolejmą partię na zamówienie...jestem jedna i mam tylko 2 ręce. Nie spodziewałam się sama, ze wszystkie od razu zejdą. A pisałaś może maila? Niestety rękodzieło ma to do siebie, że jest w ograniczonych ilościach a ja mimo, że uszyłam serc wyjątkowo dużo w tym roku to nie spodziewałam sie ze sprzedam wszystkie od razu. Od dwóch miesięcy chodzę spać po 2 w nocy i wstaję o 6 rano, staram się wyjść wszystkim zamawiającym na przeciw i realizować, wszystko co tylko sobie zazyczą ale jak widać zdarza mi się tak po prostu zapomnieć o kimś. Przepraszam

      Usuń
    2. Napisalam maila. Szkoda ze ani razu Pani nie powiedziala ze trzeba zamowienia skladac :( asia

      Usuń
    3. Zazwyczaj jak się chce coś przez internet kupić trzeba zamówienie złożyć

      Usuń
    4. No ale Pani kazala czekac zagladalam tu caly czas dopytywalam. Pytalam jak mozna kupic te serduszka. Na maila tez nigdy nie dostalam odpowiedzi o roznej tematyce wiec tu jest trudniejsza sprawa widze. Szkoda. Piekne serca. Asia

      Usuń
    5. Nie rozumiem po co cała ta rozmowa, prosiłam abyś dziś jeszcze raz napisała maila z zamówieniem, napisała konkretnie o jakie serca Ci chodzi i ile, to doszyję jeszcze..
      Asi różnych mnóstwo posało do mnie i starałam się odpisywać, byc może akurat Ciebie niechcący ominęłam dlatego jeszcze raz proszę o maila, no ale jeśli chcesz tak poprostu mi kolejny raz napisać ze jestes rozczarowana to trudno, nic na to nie poradzę.Mam tylko 2 ręce

      Usuń
    6. Zawiedziona. Rozczarowana nie. Prosze sie nie obrazac to mi mialo byc smutno ze brak serc o ktorych marzylam :))

      Usuń
  8. Na zapach rumianku tez nic kupic nie mozna...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz proszę meila do mnie bo ja niestety nie mam kontaktu do Ciebie

      Usuń
  9. Napisałam 3 maile. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe pomysły, najbardziej podobają mi się te serduszka na drzwiach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie serca są przepiękne, nie umiem wybrać tego naj... Będą cudną ozdobą domu, choinki itp... Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. I really like you post good blog,Thanks for your sharing.

    เย็ดสาว

    OdpowiedzUsuń
  13. How much work cost you, I can not even imagine. they are beautiful. Regards :-).

    หนังสืบสวน

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie wyroby są przepiękne :)) Serduszka to cudo!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)