sobota, 25 lipca 2015

PASTELOWA PRACOWNIA:)

 Nareszcie uporałam się z bałaganem po Galerii na tyle, że mogę pokazać Wam moją nową pracownię.
Jeszcze ciepła:)!
Udało mi się wygospodarować miejsce na maleńką pracownię w pokoju Filipa, mieszkaniec pokoju nie miał nic przeciwko i stwierdził, że śmiało mogę sobie tu działać:))
Szafa z Zapachu Rumianku przywędrowała na poddasze, niestety musiałam pozbyć się metalowego szaraka:(. Bardzo doskwiera mi brak miejsca w moim domku...no ale do tworzenia  rękodzieła udało mi się wszystko pomieścić w jednym miejscu i mam wszystko pod ręką, jeszcze tylko maszyna czeka na przedłużacz i mogę działać z pełną mocą. W tej chwili dużo wyszywam bo mogę  to robić wszędzie i bez maszyny, także całymi dniami haftuję sobie w ogrodzie i słucham śpiewu ptaszków, mam spokojną głowę i mogę poświęcić się temu co kocham najbardziej. I co z tego, że w domu nie zawsze mam porządek, zawsze przecież w ramach gimnastyki dłoni mogę pościerać kurz:)))

Najpotrzebniejsze rzeczy trzymam pod ręką czyli muliny, wełnę do filcowania i tasiemki, reszta mieści się w niebieskiej szafie, materiałów ciągle mi przybywa, więc jest w sam raz aby pomieścić w swoim wnętrzu wszystkie te cuda.


Tablica korkowa czeka na zamówienia, które mam nadzieję niebawem realizować:)))


pod półką zainstalowałam wieszaczek na muliny, zrobiony ze starej listewki i haczyków, z czasem haki będę uzupełniać...


Haczyki zawiesiłam też po wewnętrznej stronie drzwi od szafy służą do zawieszania tasiemek,  zawsze wygodniej odciąć mi potrzebny kawałek wiszący niż odcinać z rolki


kosz wiklinowy służy mi na skrawki materiałów, aby nie walały się po podłodze, troszkę mi tych koszy zostało, więc muszę je praktycznie wykorzystać:)


Mój skarbiec:))


Czerwona tablica wskazuje kierunek ucieczki, miałam jej nie przewieszać:)))


Tak prezentuje się całość:)




Ostatnio przez upały kiepsko sypiam więc w nocy szyję albo maluję, kilka dni temu wpadły mi w ręce dawno już zakupione litery i pomalowałam je na pastelowo.
Filip stwierdził, że muszę bardzo źle sypiać skoro je tak krzywo powiesiłam:))


Mam w planie częściej u Was bywać, i postaram się to nadrobić:)
Pozdrawiam upalnie
ila:)

42 komentarze:

  1. i wszystko na miejscu, pod ręką i estetycznie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoj domek choc jak piszesz malutki to na Twoich zdjeciach i dzieki Twojej pomyslowosci wyglada na przestronny a przede wszytskim jest bardzo, bardzo mily
    Pozdrawiam
    A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak w tak małym wnętrzu pomysły są mile widziane:)

      Usuń
  3. Ciekawa jestem z czego są litery, ze styropianu czy z drewna? Pokoik rzeczywiście słodziak, pewnie dobrze się w nim czujesz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny kącik. Na mulinkę to dość trochę haczyków musisz dorobić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie :) jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny kącik!
    a litery bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I to cenię u Ciebie najbardziej - kreatywność i zaradność. Na małym metrażu znalazłaś swój kawałek podłogi i pięknie go zaaranżowałaś. Mocno trzymam kciuki za pełną tablicę!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna pracownia :-)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe miejsce do pracy :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. I to cenię u Ciebie najbardziej - kreatywność i zaradność. Na małym metrażu znalazłaś swój kawałek podłogi i pięknie go zaaranżowałaś. Mocno trzymam kciuki za pełną tablicę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój skarbiec wygląda fantastycznie :) Piękne miejsce do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie, mi też marzy się taki kącik do pracy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie i inspirująco :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Iluś życzę powodzenia , nareszcie będzie Cie więcej .Pozdrawiam Marzena

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ ta szafa jest cudowna, zazdroszczę Ci jej.Pozdrawiam i zapraszam na mój komodowy wpis http://thirdfloorno7.blogspot.com/2015/07/slicznotka-z-prl-u.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie mieć własny kąt:)) Wspaniale miejsce stworzyłaś. Życzę wyjątkowych chwil w tym miejscu - nawet tych roboczych:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny, uporządkowany kącik z pomysłem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ilu świetnie się "zainstalowałaś" w pokoju syna!
    Wszystko fajowo wygląda, idealnie:)
    Szafa obłędnaaa, nie mówiąc o zawartości:)))
    Trzymam kciuki!
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna pracownia, praca w takim otoczeniu to sama przyjemność.Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie mieć taki kącik I brawo dla FIlipa że oddał :sówj kawałek podłogi"

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaki piękny kącik :):):)

    OdpowiedzUsuń
  22. Znowu wzdycham do Twojej szafy ;)
    Ila jest pęknie i oby ta własna przestrzeń ,była jak najczęściej wykorzystywana.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny kącik Iluś! Dobrze, że miałaś te przeprawy ze sklepem, bo teraz masz super wyposażoną pracownię :) No i ta szafa... :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ilonko. Kolory piękne i wyciszające.Śliczny kącik

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyjemny kącik, aż chce się usiąść i działać :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna pracownia. Jestem oczarowana szafą :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jest cudnie !!!! Miłego tworzenia

    OdpowiedzUsuń
  28. Super miejsce do pracy i wszystko pod ręką:) pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudny kącik :) Jaką farbą była malowana szafa, bo to śliczny odcień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie pamiętam numeru, to farba z mieszalnika Fluger

      Usuń
    2. Niestety nie pamiętam numeru, to farba z mieszalnika Fluger

      Usuń
    3. Niestety nie pamiętam numeru, to farba z mieszalnika Fluger

      Usuń
    4. Niestety nie pamiętam numeru, to farba z mieszalnika Fluger

      Usuń
  30. Takie kolory uwielbiam - piękna pracownia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Matko i córko Iluś jak mnie dawno u Ciebie nie było :((( I ja zatem nadrabiam zaległosci .. Cudna pracownia !!!! Z pewnością będziesz w niej mogła robić te wszystkie piekności , które miałam okazję od Ciebie zakupić ... Ani się obejżysz a będą święta i pewnie znów wyczarujesz coś prześlicznego ..
    Pozdrawiam ciepluteńko ..

    OdpowiedzUsuń
  32. Jest idealnie!!A ta szafa...BOSKA!Zazdroszczę takiego kącika.Tu na pewno powstają cudne projekty.Serduszka są słodkie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Urokliwa pracownia. Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że jesteś czarodziejką;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)