niedziela, 21 grudnia 2014

ZANIM ROZBŁYŚNIE PIERWSZA GWIAZDA...


Nie wspomniałam Wam, że w tym roku mam dwie choinki:). No mam, bo Filip bardzo prosił, juz od początku grudnia i stwierdziłam dlaczego nie... Najważniejsze, żeby sprawiła mu przyjemność w tym szczególnym czasie, ozdobiliśmy ją samymi łakociami w postaci lukrowanych pierniczków, czekoladowych talarków z kolorową posypką i cukrowymi laskami. Powiem szczerze, że nawet bardziej podoba mi się od tej"salonowej":))Synuś liczy też na podwójne prezenty, ale z tym to będzie już większy kłopot:)))
Zdjęcia robione późną porą bo tylko wtedy mam czas i ich  jakość pozostawia dużo do życzenia. Reanimowałam aparat i zdjęcia nim zrobiłam, mam zepsuty obiektyw, który nie ustawia ostrości i mogę niestety fotografować tylko szerokie kadry, no ale zawsze to lepsze od zdjęć z telefonu.
Od początku grudnia jest też z nami cudowna papierowa gwiazda, na którą polowałam już wiele lat ale zawsze stawało coś na przeszkodzie, w końcu udało sie ją kupić:).I pomyśleć, że kawałek papieru może sprawić człowiekowi tyle radości:)
Obiecałam sobie, że w grudniu, pomimo obowiązków postaram się jak njawięcej czasu spędzać z Filipem w jego pokoju. To straszne bo powinno być to na porządku dziennym lecz niestety nie zawsze mam na to czas, ale wieczory są nasze, leżymy wtedy na poduchach, rozmawiamy i oglądamy bajki. Uwielbiam ten wspólny czas!


Dziękuję Wam za wczorajsze odwiedziny, pozdrawiam cieplutko i życzę duuużo czasu na przygotowania  do świąt
ila

22 komentarze:

  1. Choinka prezentuje sie pięknie. Fajny pomysł miał synek;) na gwiazdke też mam chrapkę.... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne dekoracje, choinka cudna, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie to wygląda...
    a czas spędzony RAZEM...bezcenny...najpiękniejszy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze mi sie u Ciebie podoba . Tesknie do zdjec , postow , do galerii , ktora chcialabym choc na blogu zobaczyc , jej okno wystawowe . Ale dobrze,ze pomimo tylu zajec wpadasz choc na chwilke . Zawsze z ochota grzeje sie w Waszym przytulnym mieszkanku . Jest tak cieplutko i naturalnie. Pozdrawiam Cie serdecznie , Iwona .

    OdpowiedzUsuń
  5. To takie cudne, że wsl€chujesz się w potrzeby swojego synka. :) Piękny tworzysz klimat.

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie! :) tak nastrojowo :) i takich Świąt Ci życzę ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka piękna ta choineczka!

    OdpowiedzUsuń
  8. i super,ze sa dwie choinki, ja tez będę dzieciom obierać w ich pokoikach;)) a gwiazda papierowa sliczna, kawałek papieru ,a jak cieszy, takie drobiazgi sa najprzyjemniejsze;)))wszystkiego dobrego na te święta;)))

    OdpowiedzUsuń
  9. oj pięknie ....można poczuć te święta ,chociaż jeszcze tyle jest do zrobienia :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Choinka cudna,ja w tym roku wstyd się przyznac mam pierwszy raz żywe drzewko, a bo to zawsze szkoda było tego plastikowego wiechcia wyrzucic i córce się podobał , wielkie to było 220cm .Ale koniec z tym od teraz zawsze żywa choinka.Życzę Zdrowych Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja miałam dwie choinki w tamtym roku i to w jednym salonie, więc to chyba nie jest szaleństwo z Twojej strony :)
    Wszystkiego magicznego na święta
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna! Cudownych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  13. Spotkajmy się przy stole, Podzielmy się sercami, Z tymi, którzy są teraz I co byli z nami. Bo Bóg rozdaje miłość, Wszystkim, bez wyjątku, Zesłaną na ziemię w małym Dzieciątku.
    Spokojnych świat życzy Dorota

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych Świąt, Radości , Miłości i Spokoju!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wesołych Świąt, radosnych, ciepłych, rodzinnych, oraz zdrowia i szczęścia każdego dnia Nowego Roku - zielononoga

    OdpowiedzUsuń
  16. Wesołych Świąt Ila dla Ciebie i Twoich bliskich

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne choinka. Jakością zdjęć się nie przejmuj - nam i tak się podobają. Ja w tym roku też dostałam taką gwiazdę - na firmowej Wigilii :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)