poniedziałek, 12 lutego 2018

SERCA XXL

Po miesiącu odpoczynku od serc wróciłam znów z ogromną  przyjemnością do ich szycia i powstały nowe. Na pierwszy rzut oka podobne do pozostałych jakie szyję, jednak te są bardzo duże jeszcze takich nigdy nie szyłam - mają 20 cm długości. I świetnie wyglądają zawieszone na klamce czy kluczu przy szafie...ja właśnie sobie takie jedno lniane zostawiłam i zdobi teraz szafę:)
Planuję jeszcze kilka wersji kolorystycznych i może pokuszę się o haft...
Na instagramie pytacie o nie więc na Zapach Rumianku wystawiam wszystkie, które mi zostały.
I jeszcze informacja odnoście bloga Zapach Rumianku , wrzucam tam na bieżąco zdjęcia, przedmiotów, które są dostępne i staram się też na bieżąco usuwać sprzedane rzeczy, także śmiało można pisać w tej sprawie maile i komentarze:)



Z surowego lnu też pierwszy raz szyłam i wyszło całkiem dobrze...


Miętowe w białe groszki lubię ten kolor, bliżej Wielkanocy znajduje miejsce w moim domu:)


lniana surowizna


i w roli zawieszki...naturalne kolory są jednak mojemu sercu najbliższe:)


w niebieskościach, w parze też im cudownie razem:)


Pięknego dnia, pozdrawiam cieplutko ila:)

13 komentarzy:

  1. Prześliczne :)
    Te miętowe w groszki mnie urzekły.
    Wspaniałe.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne : ) Ja też uwielbiam serca : ) Serca są dobre na wszystko : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolorowe serduszka, spodobało mi się jak dobrałaś kolorystykę. Najbardziej spodobały mi się w kolorze miętowym. Stylowe serduszka pasują jako dekoracja:)

    Ja aktualnie uwielbiam styl skandynawski, jasne wnętrza przełamywane kontrastowymi kolorami, dekoracjami, dlatego też zamierzam uszyć dodatki do salonu :) W szczególności lubię futrzane poduszki! Zapraszam zatem również na mojego bloga, gdzie niebawem ukażą się efekty mojej pracy :)

    https://edreamsstyle.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. I fajnie że większe, nie gubią się we wnętrzu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodkie, ja też bardzo lubię w kolorystyce blue i lnu. W każdym pomieszczeniu wyglądają pięknie. Prosta dekoracja, a jaki efekt.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szafa i poducha na zdjęciu strasznie mi się podobają:) Gdzie je kupiłaś tę poduszkę? Muszę koniecznie mieć coś takiego u siebie w domu. A obecnie właśnie poszukuję takich detali, ponieważ niedawno kupiłam mieszkanie tutaj i właśnie je urządzam.

    OdpowiedzUsuń
  7. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  8. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    starbet football

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy sposób na dekoracje do domu. Ja takie widziałabym w mojej sypialni, obok lampki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Thank for providing good information for site,Thanks for your sharing.

    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)