poniedziałek, 1 stycznia 2018

ROCZNE PODSUMOWANIE...

Witajcie w pięknym nowym 2018 roku:)
Oby ten nie był gorszy od poprzedniego a mógłby być zdecydowanie lepszy...nie obraziłabym się:)
Nie robię postanowień, nie mam tego w naturze, nie biegnę za tłumem ludzi mówiących a ja w tym roku to... tamto...
Nie wiem co mnie czeka ale liczę na wiele wspaniałych momentów...
Końcówka zeszłego roku pokazała mi, że pewne sprawy muszę po prostu zacząć robić szybciej i wtedy wszystko samo się poukłada. Pomysłów jak zawsze mam pełną głowę i to bez względu na to czy to początek, środek czy końcówka roku, chciałabym je wszystkie zrealizować, taki jest plan nie tylko na początek ale na cały rok!
A dla Was mam jak co rok podsumowanie fotograficzne mijającego roku, niestety niekompletne bo tylko 11 miesięcy, w maju było tak intensywnie, że po prostu czasu zabrakło mi czasu na uwiecznienie tego na blogu:)

Styczeń


Luty


Marzec


Kwiecień


Czerwiec


Lipiec


Sierpień


Wrzesień


Październik


Listopad


Grudzień


Pozdrawiam Was cieplutko i udanego tygodnia życzę ila:)

25 komentarzy:

  1. Wystrój Twojego domu jest wspaniały. Jesteś bardzo twórcza. Życzę Ci naprawdę udanego 2018 roku. Zdrówka, spełnienia, czystej radości. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko dziękuję Ci bardzo. Pięknego Nowego Roku życzę!

      Usuń
  2. Cudny Dom!!
    Zdrowia i zyczliwych Tobie w okolo osób! Pozdrawiam Halinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Halinko dziękuję bardzo, zdrówka dużo się przyda...pięknego Nowego Roku i spełnienia wszystkich marzeń

      Usuń
  3. Też napiszę... cudne wnętrza i bardzo swojskie i klimatyczne
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Joasiu:). Miło mi, że tyle czasu jesteś tu ze mną:) Pięknego Nowego Roku

      Usuń
  4. Przecudny domek.podziwiam i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. goszczenie w twoim domku to prawdziwa przyjemność:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia :)
    Bardzo lubię Cię odwiedzać i się inspirować.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze serdecznie zapraszam, i pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  7. WOW masz absolutnie przepiękny domeczek :) Zakochałam się w nim i mogłabym zamieszkać w nim choćby zaraz :) Zostałam Twoim obserwatorem i pozwoliłam sobie dodać Cię na moim blogu abym nie przegapiła już żadnych fotorelacji z tak pięknego wnętrza :) Życzę dużo radości i uśmiechu w Nowym Roku i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za tyle ciepłych słów, zawsze serdecznie zapraszam wirtualnie do siebie:)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  8. Piękny rok był. Śliczne naturalne wnętrze. Wszystkiego co najlepsze w Nowym!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam tak, kocham naturę i jej kolory, dziękuję Ci bardzo za odwiedziny!

      Usuń
  9. przepiękny jest twój dom. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, Tobie również wszystkiego dobrego

      Usuń
  10. Witaj w Nowym Roku.
    Twoj domek jest uroczy czy mozesz napisac ile ma metrow bo tez bede miala raczej maly ale wlasny :)
    Pozdrawiam!
    Joasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Joasiu, dziękuję za ciepłe słowa... Domek mam nieduży, ale uwielbiam go ma ponad 60 m ale nie wiem dokładnie, na poddaszu mamy duże skosy ale samej powierzchni użytkowej jest 60m
      Cudowne to uczucie budować swój własny raj na ziemi:)

      Usuń
  11. Jak pięknie! Lubię takie podsumowania :D
    Najbardziej podobał mi się grudzień - może przez choinkę ;D I wrzesień - te wyszywanki!
    Piękny dom i wnętrza - chętnie zostanę tu na dłużej! :)

    Też nie robię postanowień noworocznych - jaki jest sens spinać się 1 stycznia? Lepiej planować w ciągu roku i wcielać w życie wtedy, kiedy mamy taką chęć i potrzebę :)

    Miałabyś ochotę wpaść na warsztaty w Kuchni Spotkań IKEA? Porozmawiamy o tekstyliach i urządzaniu sypialni :) Na swoim blogu rozdaję wejściówki - zapraszam! http://www.hoo-hooo-things.pl/2018/01/tekstylia-w-sypialni-zaproszenie-na.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj:)
      Dziękuę za ciepłe słowa, i za zaproszenie jednak do Warszawy troszkę mi nie po drodze...Piękna ta bielizna pościelowa...gdyby tak jeszcze mieć sypialnie...
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  12. Iluś wszystkiego co najlepsze dla Ciebie i Twojej Rodziny w Nowym 2018 roku..... wiesz.. serca musisz już robić od czerwca :) na pewno się sprzedadzą.... a teraz już trzeba szyć zające :)

    OdpowiedzUsuń
  13. it was a beautiful year. beautiful natural interior. all the best in new!

    หนังสืบสวน

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne wnętrze. Bardzo dużo inspiracji znajduję na Twoim blogu, a bardzo są mi obecnie potrzebne, ponieważ kupiłam właśnie mieszkanie w Lokum Di Trevi i powoli je wykańczam. Mimo że mamy się tam wprowadzić za kilka tygodni to czasami mam wrażenie, że jeszcze nie do końca mam pomysł jak to wszystko urządzić.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)