środa, 12 kwietnia 2017

NIEDŁUGO...

Już jakiś czas temu poczyniłam pierwsze próby do wielkanocnych dekoracji, a że często lubię zmieniać wokół siebie rzeczy także i dekoracje zostały lekko zmodyfikowane.
Oczywiście tradycyjnie jest bardzo naturalnie...kwiaty i jaja plus kilka drewnianych zajączków i tyle.
W tym roku nie zdążyłam posiać rzeżuchy ani zboża, ale bratki w donicach są, więc będzie co na stole postawić:). Kwiaty są dla mnie najlepszą dekoracją i same swoim pięknem się bronią.
Z przyjemnością bym poszalała ze strojeniem domu ale mały metraż nieco ogranicza moje zapędy dekoratorskie, stąd tylko kilka drobiazgów...
Jednak nawet te troszkę akcentów wprowadziło do domu miły świąteczny klimacik

Do ogarnięcia zostały mi tylko okna, ale święta i tak się odbędą nawet jeśli ich teraz nie umyję, a wolę więcej czasu poświecić na wspólne rozmowy i bycie z bliskimi.




Moje najukochańsze drewniane zajączki od Al, zawsze wyjmuję je w pierwszej kolejności, dłużej się wtedy nimi cieszę:).
W tym roku są częścią małej kompozycji w słoju


Piernikowa kurka od Madzi (bardzkie Pierniki) pięknie zdobi ulubioną półeczkę...


Na starym taborecie tylko kilka jaj... jaja rozstawiłam wszędzie...na parapecie, murku, kredensie, komodzie...


I ceramiczne jajeczka, bardzo je lubię z Z Kredensu babci Heli, jak tylko je zobaczyłam musiałam kupić! Kasia ma cudeńka w swoim maleńkim uroczym sklepiku, z niego też pochodzi ogromna metalowa taca, kolejna, którą zachciało mi się mieć:))




Wspomniana taca, idealna do ogrodu i do przenoszenia szklanek czy kubków...spisuje się doskonale w swojej roli:)


Rzut oka na całość, lubię ten mój salonik:))


i kolejna taca, której nie mogłam się oprzeć:) (jestem uzależniona od kupowania tac:))
tą kupiłam u llooki (de la luca) uwielbiam ją, umila mi czas spędzony przy myciu naczyń:)


A tu rzut oka na kuchnię, bo długo jej nie było:))


Dziewczyny podałam Wam linki do sklepów świetnych dziewczyn, które tworzą i sprzedają cudeńka, i pomyślałam, że zrobię im małą prywatną reklamę, choć one nie potrzebują się reklamować, bo ich produkty same się bronią jakością i kunsztem wykonania!
Ps. Post nie był sponsorowany, bo póki co ja decyduje na moim blogu kogo, jak, i kiedy chcę zareklamować!
Pozdrawiam Was cieplutko cudownego wieczoru życząc ila:)

17 komentarzy:

  1. Tudo lindo!
    Amei os coelhos de madeira.
    Feliz Páscoa.
    bjs

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne są te świąteczne przygotowania...

    OdpowiedzUsuń
  3. slicznie u Ciebie , ja tez mam już parę lat od Al zajaczki tylko inne i cieszą me oczy :)
    wesołych świat

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest"jajowo",że tak powiem.Pieknie i subtelnie.Świąt radosnych,zdrowych i smacznych Pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne dekoracje, całkowicie w moim stylu, najbardziej urzekły mnie stokrotki w kamionkowej(?) misie, wygląda jak makutra... cudnie te stokrotki wyglądają
    o i jeszcze zajączki w szkle :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czerwone stokrotki w kamionce to number one;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne, urocze i klimatyczne dekoracje :)
    Bardzo mi się podobają.
    WESOŁYCH ŚWIĄT!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze pięknie :) wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam. Masz to ''coś''... gust i magie.
    Piszesz o blogu zapach rumianku ze mozna tam cos kupic a tam tylko łapacze snów...to tak ma być? Pozdrawuam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, na blog Zapach Rumianku wstawiam rzeczy na sprzedaż tylko. W tej chwili w ofercie zostaly mi tylko łapacze. Uzupełniam i informuję na bierząco jak coś się nowego pojawi. Niedługo będzie troszkę nowości
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Dziekuje za odpowiedz. Pisz więcej otulaj nas magia to pomaga to daje nadzieje :)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla porządku muszę dodać, że w WSPP PWN (2004) formę za niedługo (także w pisowni łącznej) uznano za niepoprawną, w jej miejsce słownik poleca formę ...
    บุนเดสลีกา

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej ale maluśka, mieści Ci się tam wszystko ? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. i really likes your blog and You have shared the whole concept really well. and Very beautifully soulful read! thanks for sharing.
    ลา ลีกา สเปน

    OdpowiedzUsuń
  14. Piszesz o bratkach w donicach, a na stole stokrotki...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)