wtorek, 17 stycznia 2017

SPOKÓJ...

Ostatecznie pożegnałam dziś resztę świątecznych ozdób i zrobiło się tak spokojnie. Po tych kilku tygodniach wszechobecnych błyskotek lubię powrót do naturalności w pokoju i w całym domu, a że pogoda dziś wyjątkowo piękna to mogłam telefonem zrobić kilka zdjęć:))
Po ogarnięciu bałaganu w końcu uporałam się też z medalami Pawła- troszkę też moją zmorą, bo w domu nie mamy zbyt wielu pomieszczeń aby je gdzieś wyeksponować, a zalegały w szufladach lub walały się po domu. Niestety nie są zbyt urodziwe ale mają dla mojego małżonka wielką wartość sentymentalną i nie raz wysłuchiwałam, że swoje pierdółki wieszam i układam wszędzie a dla kilku medali miejsca nie ma i jest w tym dużo racji, bo ciągle sama je gdzieś chowałam wiedząc ile dla Niego znaczą, więc w końcu stwierdziłam, że muszę coś z tym zrobić i tak zawisły na drewnianym wieszaczku. Lepsze to niż poręcz od schodów czy półka w kuchni, a stały się nawet ciekawym akcentem kolorystycznym w tym jakże niekolorowym pokoju:). I w końcu małżonek przestał "suszyć mi głowę" i jest bardzo zadowolony:). I sobie teraz tak myślę, że czasem trzeba się ugiąć i zrobić coś co niekoniecznie nam odpowiada ale jest ważne dla drugiej osoby i wtedy wszyscy będą zadowoleni:)))
I niech to będzie moje postanowienie NOWOROCZNE!


 Pojawiły się też u mnie pierwsze wiosenne kwiaty, i czekam aż zakwitną.
Zimą to chyba kwiatów najbardziej mi brakuje...




No, w ciągu kilku dni już trzeci post, to zaszalałam:))
Pozdrawiam Was cieplutko
ila:)

19 komentarzy:

  1. Tez lubie poswiateczny powrot do normalnosci:) Dekoracje swiateczne ciesza i stwarzaja niepowtazalny klimat naszych domow, ale wszystko z czasem nudzi sie i traci na uroku:) Lubie kolory Twojego domu:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też już prawie wszystkie świąteczne ozdoby zniknęły z domu i czekają w pudłach na kolejny sezon :) Nie wiem dlaczego, ale tej zimy jakoś bardziej, niż zwykle tęsknię za wiosną i też dzisiaj kupiłam kwiaty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł na wyeksponowanie medali.
    Podobają mi się również obrazki botaniczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię do Ciebie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam do Ciebie zagladać i wcale nie przeszkadzało by mi gdybym Twoim szaleństwem postowym mogła delektować codziennie.Tak tu miło sielsko i anielsko.Pozdrawiam goraco Alicja

    OdpowiedzUsuń
  6. Ilonka, ciesze się z tej częstotliwości. Bardzo lubię do Was zaglądać.
    Niepowtarzalny klimat tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiesz że ja też chowam mężowskie pierdółki, bo nie reprezentacyjne i nie pasujące do wystroju wnętrza.Chyba czas już pójść na kompromis, w końcu to też jego mieszkanie😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo cieszę się z tych wpisów, wizja zamknięcia bloga mnie przeraziła i cieszę się że Twoja przystań jet nadal moja przystanią.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię ubierać mieszkanie na święta, ale moment sprzątania tych dyrdymałów jest też super :) Ładnie u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie, piękne świeczniki :)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie u Ciebie za każdym postem.Lubię drewno i będę nadal do Ciebie zaglądac.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię do Ciebie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny Ten twój salonik. Uwielbiam takie klimaty:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie u Ciebie, medale męża wpisały się idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ila, czego się nie tkniesz, wychodzi przeuroczo!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubie te twoje zakątki, są takie przytulne ;) a co do medali - no teraz to wilk syty, owca cała, wszyscy zadowoleni :)dobrze, że to zrobiłaś, bo maż jest ważny a jego sentymenty jeszcze bardziej, ja też już pochowałam 95 procent rzeczy, wiszą jeszcze lampki tu i ówdzie, żeby było tak zimowo-karnawałowo jemioła wisi cały rok i wianek na drzwiach się ostał:)
    serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  17. Iluś super że jesteś tak często...Pozdrawiam Marzena

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie i klimatycznie. I powiew wiosny już czuć;-) Serdeczności i uśmiech ślę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)