wtorek, 9 lutego 2016

PÓŁECZKA

Dziś przedstawiam Wam jeszcze półeczkę kupioną też w Boczowie - odnowioną  i obiecuję, że następne posty nie będą wnętrzarskie, nie chce Was zanudzać:)).
Wcześniej półka była polakierowana na wysoki połysk, taką grubą warstwą lakieru, że aż zrobiła się od tego pomarańczowa, gdyż jest z drewna sosnowego.
Oczyściłam ją dokładnie i pomalowałam oczywiście na kolor biały, a jakże:))
Powiesiłam ją pomiędzy oknem a drzwiami od łazienki, bo tylko tam miałam miejsce, ale wpasowała się idealnie, jakby od zawsze tam wisiała:)). I co najważniejsze kosztowała całe 15 zł!
Wałek drewniany to też łup z Boczowa, spodobały mi się jego niespotykane już dziś uchwyty.




Kuchnia od zawsze była moim ulubionym miejscem w domu, i gdyby nie to,że jest tak mała to chyba nie wychodziła bym z niej nigdy:)


I tu rzut na całość:)
O zakupie oprócz ceny przesądziły też drewniane gałki i okrągły uchwyt na ręczniki papierowe.




A taka kolorystyka panuje teraz u mnie w kuchni, zaklinam wiosnę...


W pokoju z kolei rozgościły się szafirki i hiacynty. Jestem marcową dziewczyną więc kocham kwiaty i ich zapach, nie mogę doczekać się już wiosny.






Pozdrawiam Was cieplutko i dziękuję za wszystkie komentarze tak licznie pozostawione pod ostatnim postem
Miłego dnia
ila:)

28 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia :) bardzo fajnie półeczka się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygląda. Odpiłowałaś te "falbanki"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, półka nie miała falbanek. A o co dokładnie Ci chodziło?

      Usuń
    2. Na zdjęciu przed metamorfozą ja widzę takie jakies powycinane brzegi.

      Usuń
    3. Ok, to sa dwie różne półki. Sorry, tak to jest jak sie patrzy bez okularów

      Usuń
    4. Haha a wiesz,że zaczęłam szukać tej półeczki przed zmianą? I co zabawne, to nie zrobiłam jej zdjęcia przed:)).
      Pozdrawiam:)!

      Usuń
  3. Piekna polka,wcale nie zanudzasz wnetrzarskimi wpisami -ja czekam na kazdy Twoj wpis.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyli nie tylko ja mam chopla na punkcie półeczek:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Półeczka cudowna!!! Szkoda, że do Boczowa mam 360 km :( wszystko pięknie się prezentuje... Uwielbiam takie klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie. No i te kwiatuszki! Zapach hiacyntów mi przeszkadza, ale o szafirkach nie pomyślałam. Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Półka super, ale ja się cały czas gapię na tą formę w kształcie ryby. Takie cosik bym bardzo chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie moje klimaty. Półka cudna! Coś podobnego wisi u mnie w kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecie to same piękności! Półka wygląda godnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fsjns pułeczka i jak zawsze zachwycjàca aranżacja wnętrza

    OdpowiedzUsuń
  11. Ilonko, jeśli chodzi o Twoje wnętrzarskie posty, ja je uwielbiam! Nigdy nie są nudne, więc proszę o więcej! :) Półeczka bardzo klimatyczna, taka ze wspomnień babcinego domu....Pozdrawiam :) Agnieszka G.

    OdpowiedzUsuń
  12. Półeczka wprost zrobiona do Twojej kuchni, pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Półeczka urocza, a te papierowe torebki są cudowne. No i te naczynia emaliowane boskie. Ilonko my mamy już bazie na drzewach. Wystarczy zerwać , wstawić do flakonu i wiosna na całego. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie, wygląda jakby była tam od zawsze, wspaniały Masz kącik, a w nim wyjątkowe dodatki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna półeczka, slicznie ja odnowilas :) mam podobna, ale moja - łup ze śmietnika, ciiii ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna półeczka i kuchenne migawki śliczne kąty kuchenne pokazują :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powtarzam się, ale muszę:) Piękna i wspaniale wygląda w Twojej kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  18. W takiej kuchni mogłabym gotować :) Prześliczna jest. Mój klimat. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudnie jak zawsze!
    Półeczka wpasowała się idealnie... i ten wałek i w ogóle wszystkie drobiazgi dokoła...:))) Cudnieee!!!
    Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystko piękne, ale moją uwagę przykuły talerze w słomkowy wzór, ponieważ kolekcjonuję takie sliczności:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)