poniedziałek, 18 stycznia 2016

KROPELKA ZIELENI...

Wypadało by się przywitać w tym Nowym Roku:))
Już dawno miałam napisać ale realizacja postanowień noworocznych troszkę pokrzyżowała mi plany.
U mnie a raczej we mnie od nowego roku wielkie zmiany się szykują, bo mam jedno bardzo ważne postanowienie i zamierzam go dotrzymać, postaram się następnym razem o tym napisać:)
A w domku,  po staremu z wyjątkiem koloru, a raczej jego kropli...Pojawił się u mnie zielony  i tak się w nim rozkochałam, że zdecydowanie na dłużej pozwolę mu zostać.
Na razie nieśmiało w dodatkach się pojawił, których okazało nie mam aż tak mało, choć na zdjęciach tego nie widać:))
Zawsze na początku stycznia rozpiera mnie energia, przestawiam, układam, przekładam, maluję,szyję i wymyślam nowe projekty lubię to bardzo. Szykuję domek na nadejście nowego.
Przyniosłam ostatnio do domu pierwsze wiosenne kwiaty, nie mogę doczekać się aż zakwitną  i zapachnie wiosną.
Z początkiem roku zrobiłam sobie łapacz snów, bo bardzo podoba mi się w roli dekoracji, na pewno nie ostatni, bo mam jeszcze kilka pomysłów z nim  związanych, ten docelowo wisi na drzwiach szafy, bo to chyba jedyne miejsce w moim domu,w którym jest widoczny, a że podoba mi się bardzo, to chcę mieć go na widoku:)))

A u Was jak wiosna już, czy tak jak za oknem raczej zimowo??








Pozdrawiam Was cieplutko i udanych ferii życzę, bo właśnie się zaczęły
ila:)

25 komentarzy:

  1. Iluś cudnie u Ciebie.. jak zawsze zresztą. Dobrze, że jesteś :)
    łapacz snów świetny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Krásný blog, krásný dům.... Hanka

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne klimaty :-) Ten łapacz idealnie się wpasował i fajnie, że różni się o tych wszystkich łapaczy, które zwykle pojawiają się w necie (najlepiej, jak ktoś zrobi łapacz samemu i doda coś od siebie, wtedy jest idealny). Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko wygląda już tak wiosennie, jakby był co najmniej marzec, super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Od razu zrobiło się wiosennie :-) Łapacz prześliczny i nie dziwię się, że wisi "na widoku" :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie u ciebie , jestem tu nowicjuszka, ale pozostanę na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  7. Iluś piękne zielenie :) tak wiosennie :) choć ja jeszcze cieszę się zimą i nie zapraszam wiosny do domku ;)) ale Twoja baaardzo mi się podoba :))
    pozdrawiam serdecznie
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Te zielone akcenty bardzo ożywiają wnętrze. Wyglądają pięknie! U mnie ciągle zimowo, zarówno za oknem, jak i we wnętrzach. Za to głowa także kipi pomysłami :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo miły klimat, zieleń chłodzi, uspokaja, pięknie komponuje się z drewnem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łapacz snów piękny. U mnie zimno więc najmilej kocyk i ksiązka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też wypieram zimę z domu i myśli:) Bardzo kojąco działa na mnie Twój domek:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne wnętrza. Łapacze to ciągle nie moje klimaty, ale jest coś co bardzo przykuło moją uwagę - choinka w glinianym wazonie - cudownie to wygląda ! W przyszłym roku wykorzystam ten pomysł w swoim domu :)
    Nad morzem zimowo, na razie wiosny nie widać...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj mi też sie chce już zieleni, najbardziej chyba tej za oknem. A w domu najchętniej wieszałabym już jajka:)u Ciebie już powiedziałabym wiosna stoi za drzwiami i trzepie buty ze śniegu:) uroczy kątek. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Zieleń to zawsze dobry pomysł, mój ulubiony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też lubię zielony i pomimo, że często uważany jest za "trudny" nie rezygnuję z niego. U Ciebie prezentuje się wspaniale.
    Mam pytanie, gdzie można dostać obręcze na łapacz snów? Chciałabym zrobić sobie podobne cudo, Twój jest bardzo urokliwy.
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu mi obręcze do łapaczy spawał tata:)

      Usuń
  16. Zieleń pięknie komponuje się z drewnianymi meblami - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie jak zawsze. I ja mam też takie cudne lubianowe kubki jak Ty. Wiosna ah to Ty:) u Ilony. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się kolorystyka tych zdjęć. Stonowane kolory i odrobina zieleni - super efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo jestem ciekawa tej zmiany, napisz jak najszybciej.
    Lubie zielony, jest swiezy.
    Iwona

    OdpowiedzUsuń
  20. Ila u Ciebie już czuć wiosnę.
    Przytulnie i ze smakiem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)