wtorek, 24 listopada 2015

POMYSŁ NA STROIK ADWENTOWY

Już niedługo pierwsza niedziela adwentu, a czy stroiki adwentowe macie już przygotowane?
Jeśli nie to możecie zainspirować się moimi, każdy w innym klimacie i każdy z tego co akurat miałam pod ręką:)
Zrobiłam ich cztery ale zostawiłam sobie tylko dwa, chciałam pokazać, że wcale nie muszą być drogie i nie trzeba rujnować domowego budżetu aby nawiązywały do świąt i aby ładnie się prezentowały, bo liczy się przecież pomysł:)!

Pierwszy w świątecznej czerwieni, powiedziałabym, że wyszedł nawet taki skandynawski:)).
Do naczynka ceramicznego włożyłam oprócz świec mech i jabłka z ogrodu, dodatkowo uzupełniłam wszystko jasną tasiemką z czerwoną obwódką. Naczynie nie musi być koniecznie białe ładnie też wygląda metalowe wiaderko czy po prostu forma do pieczenia babki:)


Ta dekoracja jednak wymaga troszkę więcej miejsca, bo dodatkowym jej atutem są poukładane obok jabłka i laski cynamonu


Bardzo lubię proste i niewymuszone dekoracje, lepiej się czuję w ich otoczeniu niż w błyskotkach, no ale też nie mówię kategorycznie nie błyskotkom:)


Tu  mój najulubieńszy stroik, czyli zwykłe białe świece w szklanych świecznikach, a nad nimi zawisła  śnieżynka, idealny do mojej małej kuchni,  plus szary mech i czerwone akcenty.
Można świece włożyć nawet to zwykłych kieliszków, dowiązać tasiemką i też ładnie będzie się prezentować:)




Leśne adwentowe opowieści, w pokoju znalazły miejsce:)...Do kremowych filiżanek włożyłam świece i obłożyłam szarym mchem, dodatkowo postawiłam je na starym półmisku i wyłożyłam  mchem, dodałam poroże daniela plus gałązki sosny i tyle.


Ten stroik zostawiam sobie w pokoju, bo kolorystycznie będzie pasował do tegorocznych świąt, a że nie zajmuje dużo miejsca to jego dodatkowa zaleta.




I ostatni stroik adwentowy, w białych miseczkach na zupę:), a co wszystko się nadaje!
Tym razem użyłam grubych świec, w kolorze białym i szarym, oczywiście użyłam znowu mchu i białych owoców(zapomniałam nazwy tej roślinki:)).
W tym świeczniku fajnie jest to, że można dowolnie przestawiać świece...



Mam nadzieję, że udało mi się Was zainspirować do stworzenia własnego niepowtarzalnego stroika adwentowego:)
Zmykam do szycia serduszek, bo bez nich świąt nie ma:))
Pozdrawiam ila:)
Ps Od pewnego czasu na Facebook-u mam stronę poświęconą dekoracjom, zapraszam serdecznie do zaglądania:)

34 komentarze:

  1. ...cudownie. jak zwykle. zapiera dech w piersiach... Agata.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy stroik rewelacja.Cały czas się na niego gapię i podziwiam .

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy piękny. Każdy mi się podoba. Moim faworytem jest nr 3.
    U mnie jest podobny tylko zamiast półmiska wszystko jest ułożone na plastrze drewna.
    Pozdrawiam :) Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo ciekawie, akurat na drewniany plaster nie wpadłam, może sobie wymienię:)?

      Usuń
  4. wszystkie wyszły fajnie ,ale pierwszym świat zawojujesz :)))))pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie mi się wydaje,że kolorystycznie jest na czasie:))

      Usuń
  5. przeslicznie!! uwielbiam proste i swieze pomysly:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne wszystkie. Ach jak nastrojowo u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Białe kuleczki - śnieguliczka (o ile wzrok mnie myli, patrząc na zdjęcie w oddaleniu)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, coś sobie u siebie urobię na podobieństwo, jeśli pozwolisz ;)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie cudne. My robimy 1.12 - to pierwsze zadanie w kalendarzu adwentowym
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i super! Fajnie jak kalendarz adwentowy nie jest z samymi słodyczami:)
      Ja w tym roku nie robiłam, czasu mam mało, ale w przyszłym to muszę koniecznie zrobić:)
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Świetne inspiracje! A wiesz że też myślałam o wykorzystaniu tej miseczki, tylko mchu brak ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale najważniejsze,że miseczka jest:) możesz zawsze świerku użyć, też ładnie wygląda:)

      Usuń
  11. Śliczna,wszystkie mi się podobają. A te białe kulki to śnieguliczka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, i dziękuję za info, już się dowiedziałam:))

      Usuń
  12. Świetne pomysły, piękne wykonanie! Wszystkie urocze, najbardziej podoba mi się ten z filiżankami:) Wspaniale, że dzielisz się swoim talentem, dzięki temu i moje mieszkanko będzie ładniejsze:) Bardzo lubię Twojego bloga, jest naturalny, indywidualny, domowy, pokazujesz Ilonko, że nie mając dużych środków finansowych można wyczarować piękne, urokliwe wnętrze:) Pozdrawiam serdecznie:) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko dziękuję, aż się zarumieniłam od tylu miłych słów:))

      Usuń
  13. Wszystkie są cudowne. Pozwolę sobie zabrać pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj zainspirowałaś:) Już wiem dzięki Tobie, co za chwilę wykombinuję. Tym bardziej, że każdy w moich kolorach i jak dla mnie idealnie proste a cudne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ila piękne dekoracje...subtelne i piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudne. Subtelne. A właśnie się zastanawiałam nad stroikiem w białej wazie- teraz już wiem co chcę. Dzięki za inspiracje. Pozdrawiam i zapraszam do swojej fotogalerii bombek i stroików. http://przebudzenie-dorota.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne. Będą pasowały do każdego wnętrza. I chyba zdecyduję się na taki prezent wigilijny dla teściowej! Dziękuję za Twoje pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo pomysłowe, a przy tym proste do wykonania. Dziękuję za inspirację!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)