sobota, 28 marca 2015

WIOSENNIE JUŻ

Dziś w pracy uplotłam sobie wianki, tylko dla mnie, na drzwi. A co  mi też się należą:)
Wianki w 100% są z naturalnych surowców...sianko podwędziłam naszemu Rudzikowi, cebulki dymki kupiłam na straganie, rafię zamówiłam a skorupki po jajach dostałam od małżonka :)))). Tylko barwiony eukaliptus przywiozłam z hurtowni. 
W tym roku w ogóle nie miałam pomysłu na wianki, a nie chciałam aby były podobne do tych  sprzed kilku lat, na pomysł wpadłam właśnie w trakcie karmienia Rudzika,a później już samo poszło:)))
Wianki powstały trzy, dwa koniecznie powiesiłam na drzwiach wyjściowych a trzeci w korytarzu i zrobiło się wiosennie:)
Przed domem pojawiły się też moje ulubione bratki,w tym roku koniecznie niebiesko - fioletowe.
A Wy jakie w tym roku macie kolory na wiosnę?:)












Pozdrawiam Was cieplutko i słonecznej niedzieli życzę
ila:)

20 komentarzy:

  1. Super wianki, pozwól że odgapię pomysł z dymką. U mnie przed domem też niebieskie bratki, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wianki. Są naturalne i takie sielskie:) Pewnie teraz każdy przystaje przy Twoich drzwiach i podziwia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wianek i urokliwe bratki-zapachniało wiosną:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu świetne pozdrawiam
    Staropolskim obyczajem, dużo szynki życzę z jajem,
    niech zające i barany pospełniają Wasze plany.
    Niech to będzie czas uroczy, życzę wszystkim Wielkiej Nocy

    OdpowiedzUsuń
  5. Wianki piękne a bratki mam takie same : )))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne i naturalnie wianki :) Takie lubię najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Iluś, Twoje wianki to jak zwykle mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale pomysłowo z tymi skorupkami! bardzo mi się spodobały Twoje wianki! Ślicznie u Ciebie, a bratki w tym roku mam takie same! :) pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne wianuszki:):)
    A przyznaj się Iluś proszę w jaki sposób mocowałaś skorupki do wianka? Na klej? Ja w moim wierzbowym zrobiłam "wgniotki" w mchu i tam po prostu włożyłam skorupki:D W domu przetrwa ale na wietrze nie bardzo;):D
    Macham ciepło!:):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wianki przepiękne. Skorupki "przepiórcze" cudowne!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana ! Pięknie ! Cudnie ! Twój gust ,styl no i oczywiście talent za kaźdym razem jestem pod wraźeniem. Wianki mistrzostwo ! Brateczki urocze. Pozdrawiam Hania

    OdpowiedzUsuń
  13. Bratki - jedne z najbardziej znanych kwiatów, drobne i delikatne, ale obowiązkowe w doniczkach i ogródkach. Dodają niesamowitego uroku.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)