środa, 16 lipca 2014

WYMARZONY BUJAK I MIŁE SPOTKANIE:)

Tak długo mnie nie było, że nawet nie wiem od czego zacząć dzisiejszego posta:). Przede wszystkim dziękuję, że mnie nadal odwiedzacie, i co najważniejsze nie tylko w świecie wirtualnym ale także w realnym:)). Dziewczyny dziękuję Wam za, co prawda bardzo krótkie ale jakże miłe spotkanie:). Aniu i Mysiu mam nadzieję, że następnym razem uda nam się dłużej porozmawiać:). 
A w domu... w domu  mam nowego "lokatora" wymarzonego i wyczekanego:), wspaniale się na nim odpoczywa i najchętniej bym z niego nie schodziła. Po całym dniu w pracy tylko czekam, żeby sobie wygodnie usiąść pobujać się i wyszywać. Jesienią to chyba w ogóle z niego nie zejdę.
Fotel mimo, że używany to nadal jest w doskonałym stanie, nie przemalowywałam go i chyba nie będę go malować podoba mi się jaki jest i pasuje kolorystycznie do kuchennego stołu.
Zawsze chciałam mieć drewniany fotel bujany, szukałam na Allegro długo tego wymarzonego aż w końcu udało się go upolować i w takim kształcie o jaki mi chodziło, czyli maksymalnie prosty i w bardzo przystępnej cenie więc grzechem byłoby go nie kupić:)))


Z okazji lata pojawiły się u mnie też niebieskości, na razie nieśmiało wprowadzam ten kolor w postaci poduszek i obrusa, ale muszę przyznać, że całkiem dobrze funkcjonuje mi się w jego otoczeniu.








A Wam jak mijają letnie dni?
Ja raz jestem zapracowana po uszy, innym razem leniuchuję i szukam sobie zajęcia, ale na szczęście mam możliwość robienia tego co kocham i spełniam się w tym więc nie narzekam:))
Życzę Wam dużo słonka:)
ila

56 komentarzy:

  1. Bardzo Tu pięknie!Pozdrawiam Panią serdecznie.Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  2. taki bujak to super sprawa !
    też mam rattanowego na tarasie przy ogrodzie ..... kiedy czuję się zmęczona pracą wystarczy 5 minut odpoczynku na nim i mogę dalej "walczyć" :)

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fotel piękny, właśnie o takim marzę i mam nadzieję, że kiedyś będzie mi dane go posiadać;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę Ci tego:) ale szukaj na Allegro, na pewno się trafi:)

      Usuń
  4. Taki fotel to i ja mam na liście marzeń ..... Pięknie u Ciebie jak zawsze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. O !!! Jak się ciesze że znów jesteś z nami. Tak właśnie myślałam, że jesteś zapracowana i nie bardzo masz czas pisać. Fotel jest piękny, ciszę się że udało Ci się spełnić kolejne marzenie. Ja jutro zaczynam urlop więc też będę leniuchować. Pozdrawiam. Ila z Mazowsza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udanego urlopu Ci życzę i przede wszystkim odpoczynku:))
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  6. cudnie tu u Ciebie - w takim wnętrzu z pewnością miło się wypoczywa. błękit służy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak miło, tylko czasu na odpoczynek nie zawsze starcza:)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  7. Taki fotel to moje marzenie. Bardzo ładnie się wpasował w Twoje wnętrza i takim go pozostaw. Poduszki prześliczne. Dostępne gdzieś w necie?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo:)
      A poduchy są z dekoria.pl
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  8. Sie spełniaj Ilu juz teraz zawsze zawsze zawsze!!!!!!!!!!!!Jak sie nudzisz ,szukasz zajecia i jak harujesz ...zawsze sie spelniaj!!

    Piekne niebiesko pokolorowane lato u Was!!
    CAlusy slemy!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasieńko moja kochana Ty też się spełniaj i odezwij się bo się stęskniłam:))
      Buziaki dla Was!

      Usuń
  9. Mam prawie identyczny bujaczek :) też go uwielbiam :)
    Ślicznie - idyllicznie u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uwielbiam Twoje wnętrza:)))
      Bujaczka jeszcze nie widziałam ale pewnie pasuje idealnie do Was:)
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  10. Witaj
    Świetny fotel.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. PIĘKNY FOTELIK DO BUJANIA POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  12. fotel rewelacyjny, pasuje do waszego salonu - jest jak wisienka na torcie ;) pięknie z tymi niebieskościami
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. A mnie właśnie taki fotel bujany ostatnio po głowie chodził:):) Jest świetny Iluś! Wyobrażam sobie, że można wpaść w jesienno-zimowe uzależnienie od bujania i wyszywania/czytania/odpoczywania. Ściskam mocno!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny fotel, a poduchy rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szaleję na punkcie takiego bujaka , ale jeszcze nie pora u mnie go mieć. Na razie znalazłam coś dla ciebie. Zapewne pamiętasz jak podesłałam ci drewniane świeczniki , a dziś znalazłam inną ciekawą rzecz , która na pewno ci się spodoba. Znalazłam nawet twój adres w starej poczcie i już ci posyłam. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu podkladeczka doszla, jest sliczna dziekuje bardzo

      Usuń
  16. Bardzo dobrze wygląda en bujak u Ciebie, wrażenie jak by stał od zawsze:) A niebieski - ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też chcę takie schody !!! A co to masz za domek śliczny ???? pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  18. Fotel świetny! Klimatycznie u Ciebie, baaardzo. Nie dziwię się, że tylko marzysz o tym, że usiąść i oddać się ulubionym chwilom ;) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, właśnie dziś udało mi się złapać chwilę dla siebie:))
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  19. Bujaczek piękny! Pasuje tu u Ciebie bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny zakup normalnie trochę zazdraszczam ale tak pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fotel cudny, idealnie pasuje do kącika przy schodach.
    A Twój salon i niebieskości... też cudnie:)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na razie mało niebieskiego ale jak na początek to i tak już widać:))
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  22. Iluś, my już się szykujemy na sierpień, żeby wrócić do Łagowa. A Młody to w ogóle jest napalony jak dziki zając tyle mu opowiadaliśmy. Bardzo się cieszę z naszego spotkania, chociaż trochę takie chaotyczne było - ale pierwszy szok za nami, więc następne będzie lepsze ;) Na pewno zapowiemy się przed przyjazdem w sierpniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak to początki trudne są czasem:))
      Zapraszam zatem serdecznie!
      Pozdrawiam

      Usuń
  23. Fotel uroczy:)
    A schody naprawde do zakochania!!
    Zapraszam do mnie na Candy
    Pozdrowienia i serdecznosci
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ja też je uwielbiam:)
      Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za zaproszenie!

      Usuń
  24. Fotel cudny , tylko pozazdrościć :)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Fotel - mam identyczny !!! O takim marzyłam i czekałam na niego prawie cały rok. Pojawił się u nas w pobliskim sklepie w mroźny dzień lutego i kupiłam go za uczciwe pieniądze. Mój też jest brązowy i miałam go przemalowywać, ale jak dotąd nie zrobiłam tego. Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładnie urządzone wnętrze :)
    zrealizowacmarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie tu i swojsko. Fotel super. Ja też całe wieczory się bujam.Mam podobny, ale przemalowałam. Nic tak nie uspokaja,jak kawka, ciasteczko, bujany fotel i dobra książka.:)

    OdpowiedzUsuń
  28. mi również marzy się taki bujaczek , niestety są drogie , więc na razie popatrzę sobie na twój i będę cierpliwie czekać na okazję , pozdrawiam z woj Lubuskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  29. cudny bujaczek :) ja mój przemalowałam na biało, bo raził mnie jego zarny kolor ze złotą aplikacją...
    pozdrawiam aga :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za Twój komentarz:)